به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 98 [ 12:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-21
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    5,584
    سطح
    48
    Points: 5,584, Level: 48
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 166
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    31
    Array

    Icon88888 همین امشب کمکم کنین نامزدم همچیرو تموم کرد

    سلام دوستان اگر در جریان تایپیکام باشین من اینکارارو که گفتین انجام دادمچندشبی بود که بی توجه به این من یک هفتس نخابیدم ار افسردگی .. میخابیدو اهمیت بهم نمیداد!حتی از روزای عادیش بیشتر میخابید البته میگفت خابت نبرد زنگ بزن اما من اونقدر دلم شکست که زنگ نزدم بهش!چون ما یکیمون گشنش بود اونیکی غذا از گلوش پایین نمیرفت...من ازش ناراحت بودمو سرد جوایشو میدادم و دیگه نرفتم منت کشی تا اینکه قرار بود فردا باهم بریم بیرون اس مس داد که فردا این ساعت اوکیه ؟ گفتم اره بعد من چون خیلی ناراحت بودم که همش خابه و براش مهم نیست چه فشاری رومه و یه هفتس روزوشب بیدارم گفتم فقط بیدار شدی بهم خبر بده اماده نشم خاب بمونی علاف شم ( همیشه به موقع سرقرارا میاد اما دوبار خابیده و منو علاف کرده) بعد این حرفم عصبانی شدو گفت من همیشه علافتم تو کی علاف من شدی و ... منم عصبانی شدم گفتم نمیام گفت به جهنم...منم گفتم خدافطکه اون ازین جملم عصبانی شد ( همیشه میگه خداحافط نگو )و گفت خداحافط؟گفتم اره چون غریبه شدی برات مهم نیست چندروزه چمهو بعدش بهم اس مس داد گفت تو بداخلاقترین دختر روی زمینی و فقد صورت زیبایی دای نه سیرت زیبا ! تو عصبانیت همجور حرفی بهم میزدیم ولی اینجوری تاحالا نهبعدم گفت دیگه چیزی ازت نبینم!گفتم فردا بیا تکلیفمون معلوم کنیمگفت معلومه دیگه چیزی ازت نبینم ( انگار دوست پسرمه میخاست توی اس مس همچی تموم کنه )!!!گفتم من نمیتونم اینجا تموم کنم بیا ببینمتگفت من ببینمت نمیتونم جدا شمگفتم من نبینمت نمیتونمگفت پس همه وسایلامو بیار منم وسابلاتو میارم!!!!الان چیکار کنم ؟ میگف باید میگفتی من صب بیدارت میکنم عزیزم که خاب نمونی اما خیلی فشار رومه که بهم بی توجهی کردو نخابید خیلی گفتم ازت ناراحت بودم نتونستم اینو بگم گف به جهنم که ناراحت بودیمیدونم اون یکاریو بگه میخام انچام بدم انجام میده!میخاد تموم کنه حالا که من میخاسم ببرمش مشاورهمیشه میگفت تو بهترینی و... الان میگه فقط صورتت زیباست..چکار کم فردا ؟چی بهش بگم ؟کمکم کنین لطفا دارم میمیرم

    - - - Updated - - -

    مشاورا لطفا امشب کمکم کنین صبح زود قراره ببینمش ولی نمیدونم چجوری رفتار کنمنمیخام کاری کنم که بعدا پشیمون شملطفا کمکم کنین

  2. کاربر روبرو از پست مفید سمیراه تشکرکرده است .

    morteza2487 (جمعه 26 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.