قهر کردن گاهی زمینه ی تنبیهی داره به نظر من، ولی اغلب ناشی از ناامنی عاطفی هست.
به نظر من بهترین رفتار در واکنش با این قضیه در درجه ی اول پذیرش این قضیه هست و در درجه دوم، اعلام آتش بس یکطرفه هست. ولی اینکه طرف قهر کرده ، شما به روی خودتون نیارید انگار نه انگار، صحبت ها و زبان بدنی و ارتباط چشمی رو قطع نکنین
نقطه ضعف این آقایون و خانم ها هم به نظر من در این مواقع یه چیز هست: رفع همون نیاز ناامنی عاطفی






علاقه مندی ها (Bookmarks)