به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array

    سخني با همه ي شما عزيزان ......... و دوستم خانم :)لبخند

    سلام بر روزه داران دلواپس افطار



    طاعات و عبادات همگي مورد قبول درگاه حق قرار بگيرد انشاءالله . از همه ي شما عزيزان التماس دعا دارم .


    خواستم بگم هر وقت تونستيد يك روز روزه داري كنيد و نگاهتان هر لحظه به ساعت نباشد اون موقع ديگه آزاديد .

    فقط خواستم همدردي كرده باشم يعني هم دردي ......... به قول يه بنده خدايي خخخخخخخخ




    ببخشيد تالار براي من با مشكل فني مواجه شده و من نميتونم پستي ارسال كنم ......نوشته هاي بالا مال من نبود............ واقعا نميتونم.

    مدتهاست كه با اين مشكل مواجه ام كه نمي توانم از سه پست خود در طي مدت زمان 24 ساعت استفاده كنم .كسي هم به مشكل من رسيدگي نمي كند ............ شايد اصلا مشكلي نباشد اما به هر حال ديگر مهم نيست ........ ولي من خسته شده ام...........


    اميدوارم اين آخرين پست من در اين تالار باشد و به خودم اجازه مي دهم كه در انجمن غير مربوط پست بگذارم ......... لطفا لطفا اين پست را پاك نكنيد.

    خواستم به همه ي اعضا بگويم كه لطفا اگر در اين مدت فعاليت در تالار كسي را ناراحت كردم به بزرگواري خودتان مرا ببخشيد.

    براي مديران گرامي مخصوصا خانم فرشته مهربان عزيز هم بسيار باعث زحمت شدم ...... اميدوارم خسته نباشند و از من دلگير نباشند .

    اما مخصوصا مي خواستم براي خانم:)لبخند پستي بگذارم .
    فقط اميدوارم اين جمله را بخوانند :

    حضور شما در تالار واقعا موثر است و من نيز استفاده كردم........... لطفا از آن حرف من دلگير نباشيد.

    چنانچه در آن تاپيك تندي هم كرده باشيد كه نكرديد ......... فقط همين كه از تصور ناراحت شدن مخاطب احساس ناراحتي كرديد مهم است .......... نمي دونم مشكي شدين يا مشكيتان كردند اما خيلي خوب ميشد اگر باشيد ........... لطفا حساس نباشيد و انقدر زود قضاوت نكنيد . دليل پست من در تاپيك دعا براي نفر بعد نوشته ي يكي ديگر از اعضا در همانتاپيك بود كه به خود نگرفت .

    خانم :)لبخند اگر واقعا از ناراحت كردن كسي ناراحت مي شوي .......... من ازشما ناراحتم ........

    از نبودنت ناراحتم ............ لطفا برگرد با شما سخنها داشتم ...........بيا حداقل بگو باعث رفتنت من نيستم ......... بيا بگو غمي از به دل نگرفته اي .......




    خانم بانوي مهر خواستم بگم حرف ديگران وقتي داراي اهميت است كه بيانگر واقعيات زندگي ما باشد

    راهنماييهاي دوستان همدردي واقعا مي تواند برايتان گره گشا باشد اما لطفا به عمق مطلب توجه داشته باشيد.

    اشكالي ندارد اگر گاهي چند قدم به عقب برگرديد اما مهم اين است كه داريد قوي مي شويد ....... از اينكه مسير تغيير را تا آخر طي مي كنيد مطمئنم اما حساست زياد شما باعث كندي اين حركت مي شود. مواظب خودتون باشيد .......... همچنين قدر همسر و پسر و پدر و مادرتان را بدانيد ....

    خانم مينا 30 راستش هر وقت تاپيك شما را مي خواندم نمي دانم چرا نمي توانستم هيچ حرفي بزنم .......... اما مي خواستم بگويم كه شما هنوز گذشت نكرده ايد ........ شما به هر دليلي مجبور به كنار آمدن شديد ........ اما مطمئنم همسرتان مي توانند جبران كنند و گذشته را تلافي كنند .آنوقت واقعا مي توانيد ببخشيد كه بخشش واقعي احساس حقارتي به دنبال ندارد .

    ساناز عزيز هر جا برم حتما براي فهميدن نتيجه ي آزمون دكترايت به اينجا سر مي زنم .... مراقب خودت و قلب پات باش دوست عزيزم.

    آقاي باغبان شماهم نمي دانم خودتان مشكي شدي يا مشكيتان كردند اما لطفا با همان نام باغبان دوباره فعال شويد .

    از حضور همه ي شما خوبان استفاده كردم ........... از صميم قلب متشكرم.




    از شما براي خود و خانواده ام و مادربزرگم كه بيمار هستند التماس دعا دارم .

    اميدوارم خداوند بزرگ پشت و پناه همگي شما باشد .

    در پناه حق.

  2. 3 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    :)لبخند (یکشنبه 14 تیر 94), zzzz (شنبه 13 تیر 94), باغبان (شنبه 13 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  3. مشکلات من و دوستم
    توسط 1dokhtar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اسفند 92, 13:01
  4. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09
  5. عزيزان كمكم كنيد.........
    توسط yasmin 1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 خرداد 90, 14:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.