سلام. از یه دختر خواستگاری کردم . که آشنایی باهاش داشتم در محیط کار. ایشون رو کرده به من میگه به دلاال زیاد کاملا مخالفم. من زورم گرفته از این حرفش. میتونس بگه نه ولی اینطوری جوابم رو داد. من زورم اومده و احساس بدی دارم