به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آبان 88 [ 16:52]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    5,378
    سطح
    47
    Points: 5,378, Level: 47
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نامه يك عاشق به معشوقش

    سلام
    توضيح : (شايد اگه تاپيك هاي منو ببينيد ، با خودتون فكر كنيد كه من تو اداره پست كار ميكنم كه اينقدر با نامه ها سر و كار دارم اما حقيقت اينه كه من به اين سبك از نوشتارها و نامه ها و در كل ادبيات اينچنيني علاقه دارم )
    __________________________________________________ ___________________
    متن نامه :



    علاقه و محبت شدیدی که به تو ابراز میکردم

    دروغ بود و بی احساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

    روز به روز بیشترمیشود وهرچه بیشتر تو را میشناسم

    به دورویی تو بیشتر پی میبرم و

    این احساس دردل من جامیگیرد که بالاخره باید

    ازهم جداشویم دیگربه هیچ وجه حاضر نیستم که

    روزی شریک زندگی تو باشم و گرچه عمردوستی چون گلهای بهاری کوتاه بود

    دراین مدت کم به طبیعت فرومایه توپی بردم و

    بسیاری ازصفات واخلاق توبرایم روشن شد مطمئن هستم که

    این خشونت و تندخویی بالاخره تو را بدبخت خواهد کرد

    اگر ازدواج ما سر گیرد

    تمام عمربا پشیمانی خواهی گریست واگر افسانه آشنایی پایانش جدایی باشد

    خوشبخت خواهیم بود و حالا لازم است که بگویم

    این موضوع راهیچگاه فراموش نکن ومطمئن باش که

    این نامه راسرسری نمینویسم وچقدر ناراحت کننده است اگر

    بازهم بخواهی درصدد دوستی بامن باشی بنابراین از تو میخواهم

    جواب نامه مرا ندهی چون نامه توسراسر

    دروغ و تظاهر است و تنها چیزی که نداری

    محبت است و من تصمیم گرفتم برای همیشه

    تو و یادگاری تلخ عشقت را فراموش کنم دیگر به هیچ وجه نمیتوانم

    خودم را راضی کنم که دوستت داشته باشم وشریک زندگی تو باشم

    وحالا اگر میخواهی به محبت من پی ببری ...نامه مرا یک خط در میان بخوان...



  2. کاربر روبرو از پست مفید Search تشکرکرده است .

    Search (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يك دقيقه اين 40 فكر سمّی را كنار بگذار
    توسط baby در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 16:01
  2. دو دلي در ازدواج ا يك خانم جوان مطلقه
    توسط mohsenb در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 اردیبهشت 90, 08:31
  3. يك انشا خوشمزه
    توسط arix در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اردیبهشت 90, 10:39
  4. يك معما
    توسط almas__66 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 شهریور 89, 11:52
  5. دردو دل يك دختر مجرد
    توسط pariya.k در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 خرداد 89, 14:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.