به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Exclamation میشه کسی که در زمان تجرد رابطه های دوستی زیادی رو تجربه کرده بعد از ازدواج به همسرش وفادار بمونه ؟؟

    سلام دوستان خوبم
    برای اینکه وقتتون رو نگیرم میرم سر اصل موضوع
    از بین همکارام پسری ازم خواستگاری کرده. با توجه به اینکه مدت یک سال و نیم هست با ایشون کار میکنم بسیاری از ویژگیهای اخلاقیشون رومیشناسم
    ااول اینکه میدونم بسیار انسان مهربان و دلرحم و اهل خانواده ای هست (اینرو از توجه و احترامی که به خواهرش داره متوجه شدم
    )
    از نظر تحصیلات و کار که کاملن هم سطح هستیم. فقط ایشون بسیار برونگرا و من کمی درونگرا هستم
    مشکل اصلی که من با ایشون دارم اعتقاد عجیبی هست که بارها توی صحبتهاشون ازش شنیدم. معتقده پسر باید قبل از ازدواجش شینطت کنه تا چشم و دلش سیر بشه و بعد ازدواج کنه!! الانم احتمالن چون چشم و دلش سیره اومده خواستگاری من :))))
    من واقعن نمیدونم قبلن چندتا دوست دختر داشته و اصولا دلم هم نمیخواد با پرسیدن چنین سوالی حرمت خودم رو بشکنم و اجازه بدم اون به راحتی در مورد گذشته اش حرف بزنه. از یکی از دخترهای همکار که سالهاست ایشون رو میشناسه سوال کردم گفت نه بابا این از این حرفا زیاد میزنه ولی کاری هم نمیکنه
    و از اون پسرهاست که اگه به دختری اعتماد کنه دنیا رو به پاش میریزه . میگه رابطه های زیادی نداشته و اونهایی هم که بودن واقعن چون دختره قابل اعتماد نبوده بهم خورده
    از اونجاییکه این اقا 31 سال سن دارند من نمیتونم انتظار داشته باشم که قبلن رابطه ای رو تجربه نکرده باشن حتی فکر میکنم به دلیل نیازهای اقایون تا حدی طبیعی هست ولی نگرانم که این رفتار بعدها هم ادامه پیدا کنه
    مورد بعدی این هستش که خانواده من مذهبی و محجبه هستند البته من اینجوری نیستم ولی خانواده ایشون اصلن حجاب ندارن. نمیدونم با توجه به اینکه من خودم اهل حجاب نیستم این اختلاف چقدر میتونه اثرگذار باشه ؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده است .

    یه دختر سرگردان (جمعه 22 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من زیادی سختگیرم؟؟
    توسط homan74 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 13:03
  2. چطور عزت نفسمو زیاد کنم ؟؟
    توسط پریا 66 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 17:47
  3. مشکل ازدواج با اختلاف قد زیاد؟؟
    توسط انتظارسبز در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مرداد 93, 10:50
  4. آیا دوستی دخترو پسر واقعا بده؟؟ لطفا بخونید
    توسط amadmiral در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 16 شهریور 92, 00:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.