سلام دوستان
من 37سالمه دیماه دختر خانمی را که جهت ازدواج یکی از دوستان معرفی کرده بود ملاقات کردم
ایشون 34 ساله هستن تو نظر اول همه چیز روبراه بود و خاستیم بیشتر اشنا بشیم .بار اول که به
منزلشون رفتیم هم مشکلی نبود اما از بار دوم مشکل شروع شد .من همراه خانواده به منزلشون
رفتم که دیدیم مادرشون حضور ندارن !!! خانوادم خیلی ناراحت شدن برگشتیم .ایشون خودش با من تماس
گرفت و گفتن اگه تا بحال ازدواج نکردن بخاطر مخالفت مادرشون بوده گویا مادرش کلا با ازدواج ایشون
مخالفه میگن چند بار دیگم اینکارو کرده .
حتی من شخصن رفتم باهاشون حرف بزنم حاضر نشدن .
چون دختر بسیار خوبی بنطر میاد و نظریاتش به من خیلی نزدیک بود قبول کردم باهاشون ادامه بدم چون
پدرشون هیچ مخالفتی ندارن . حال سوال من ممکنه مادر ایشون در اینده برام مشکل ایجاد کنه ؟ خودش
میگه بعد ازدواج کنارش میزارم با اینکه تک فرزنده !!! این خانم خیلی بیش از حد خودشو علاقمند نشون
میده و دو باری که رابطه تا فرو پاشی پیش رفته ایشون با استفاده از ترفند های زنانه ماتع شدن و چیزه
زیادی از من نخاستن لطفا خانمها جواب بدن ایا من باید به این رفتار ایشون شک کنم ؟؟؟
من بخاطر بعضی از مساعل که تو کار و زندگیم داشتم زیاد با دخترها ارتباط نگرفتم و شاید این جنسو زیاد
نمیشناسم و همین بیشتر نگرانم میکنه. از همه دوستانی که تایپیکو میخونم تشکر میکنم و انهایی راهنمایی
میکنن هم بی نهایت سپاسگذار








علاقه مندی ها (Bookmarks)