به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 دی 95 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1393-4-13
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    2,879
    سطح
    32
    Points: 2,879, Level: 32
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    79

    تشکرشده 58 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    هدف زندگیم رو گم کردم،روانشناس بالینی میتونه بهم کمک کنه؟

    سلام.
    من الان دو ساله که از مقطع لیسانس فارغ شدم و البته چون پنج ساله تموم کردم دراصل الان باید 3 سال بعد از اون باشه.
    الان اینجا مشکلات شخیصتی یا خانوادگیمو توضیح بدم. خیلی دوران لیسانسم اشتباه داشتم . انتخابای اشتباه کارای خودسرانه و اشتباه ،بچگی ،حمایت نشدن از خانواده ، تنبلی و بی هدفی و بی برنامه ریزی شدید که باعث میشد از همه کارام عقی بیفتم و به یکی دوجنبه بیشتر نرسم.
    این دوسال نیم سال اولش استراحت کردم!! نیم سال دوم یعنی نیمه اول پارسال به زبان علاقه مند شدم.یعن یداشتم بیشتر خواستم دنبالش کنم. چندماه بعد بایکی اشنا شدم رفتم نو نخ ازدواج که دیدم طرف نه به دردم میخوره نه ازدواجیه و قصد کمک بهم تو ادامه تحصیلو هم نداره چون خودش دانشجوی سال اول یا دوم دکترا بود. چندماه طول کشید تا این یارو رو فراموش کردم. بعد رفتم تو نخ ادامه تحصیل. از اول فکرم به این بود که فرصتم کمه و البته کم بود چون پایه م خیلی قوی نبود بخصوص که رشتمون سخت هست. دو ماه بعد اونو هم ول کردم رفتم تو نخ نگهداری از طوطی و گل و سنجاب!! گفتم یکی دوماه دیگه درسمو شروع میکنم .یکروز خستگی رو بهونه میکنم. یه روز اعصاب خوردی. یه روز سردرد یه روز چشم درد . یه روز میگم منبعی که انتخاب کردم مناسب نیس. یکروز میگفتم خوبه برم ازمایش خون بدم برای خستگیم .یکروز میگفتم برا جوش صورت برم دکتر تا اعصابم اروم بگیره .یکروز میگفتم خوبه صبحا برم ورزش یا برم کلاس شنا یکروز میگفتم برم دکتر چشممو معاینه کنه ضعیف تر نشده باشه . ولی جالبه هیچکدوم رو هم انجام نمیدادم

    حقیقت اینه سنم داره میرسه به 26 و 27 و اینجوری بی خیال زندگی کردن اینده ای برام نمیزاره. همینجوری پیش برم پلک میزنم میبینم مهر شده و هیچی نخوندم و میگم خب سال بعد..!!

    نه اهل رقابت بودم و هستم . نه اهل حسادت سازنده ام. نه غیرتی م. نمیدونم باید چیکار کنم از این حال دربیام
    به خودم میگم تو با این حالت بیشتر به زن های خونه دار میخوری که دوست دارن یه چیزی بپزن و بخورن و ارایش کنن و برن خرید. وجود و ارادت به بالاتر از اون نمیرسوندت. ولی خوشبختانه میل به ازدواج چندان در من نیست.
    اولین باره که میخوام همچین موضوعی رو بگم. ولی من از همون دوران دبیرستان به عشق معتاد بودم. یعنی همیشه یه عشق خیالی یا واقعی داشتم واسه خودم مثلا عاشق یه بازیگر خارجی میشدم که خب دسترسی بهش نداشتم تو دانشگاه هم عشق داشتم که نشد . خوب شد که نشد. ولی بعد از اون من دیگه چندان انگیزه زندگی ندارم. علاقه و خوشحالی های الکی اون انرژی سابق رو بهم نمیده .هدفای دوست داشتنی و رویایی هم منو به حرکت نمیداره. مگه چند روزه

    نمیدونم برای اینها و برگشتن به زندگی برم پیش روانشناس بالینی؟ چی بگم؟ روندش طولانی نیس که امثالم هم از دست بره؟ اخه اون نیست که عجله برای از دست نرفتن زمان داره . منم
    را هنمایی دوستان خوب.

    - - - Updated - - -

    فکر کنم یکی باید بگیره یه وعده کتک مفصل بهم بزنه که اهای تو میخوای چه کار بکنی با زندگگیتو گرنه اینقدر که خانوادم بهم توهین و تحقیر میکنن اگه با سنجابم حرف زده بودن یه تاثیری روش داشت که به خودش بیاد و بخواد خودشو از این تحقیرها نجات بده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید nokte تشکرکرده است .

    یه دختر سرگردان (دوشنبه 21 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم از حق خودم دفاع کنم.
    توسط Pooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 خرداد 94, 00:32
  2. چه طوری میتونم بخشی از حافظه مو پاک کنم
    توسط ribbon در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 مهر 92, 17:59
  3. نه میتونم ادامه بدم نه جدا بشم
    توسط sheidajojo در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 مرداد 92, 10:57
  4. با خانواده افسرده ام چه کار میتونم کنم؟
    توسط pardis 1995 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 05:48
  5. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.