اي كاش آدمها فقط آدم بودند
نه مرد
نه زن
فقط يك انسان
چه كسي اين قوانين را تعيين مي كند
چه تفاوتي ميان زن و مرد هست اينقدر در گير و دار جنسيت مانده ايم و يادمان رفته كه وظايف انساني ما چيست؟!
تشکرشده 992 در 530 پست
اي كاش آدمها فقط آدم بودند
نه مرد
نه زن
فقط يك انسان
چه كسي اين قوانين را تعيين مي كند
چه تفاوتي ميان زن و مرد هست اينقدر در گير و دار جنسيت مانده ايم و يادمان رفته كه وظايف انساني ما چيست؟!
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام دانه جان. به نظر من اشتباه ما اینکه فکر می کنیم بین زن ومرد تفاوتی وجود نداره کی میگه حق زن و مرد مساوی؟ زن ومرد تفاوت دارند و حق شان نیز مساوی نباشد بهتر است.
تشکرشده 33 در 29 پست
چطور شاد گرامی این صحبت بیان می شه تفاوتی وجود نداره وقتی با زبون بی زبونی برخی داد می زنند وجود داره. در هر تاپیکی که یک بنده خدایی آقایی نتونسته بود از لحاظ مالی همسرش رو تامین کنه تازه این تفاوتها نمود پیدا کرده بود توسط پاسخی که دوستان به همسر این بنده خدا داده بود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)