به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آبان 88 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    106
    امتیاز
    3,906
    سطح
    39
    Points: 3,906, Level: 39
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    خیلی ممنونم حتما به پیشنهاداتت عمل می کنم امیدوارم برای منم جواب بده

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 مهر 87 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    3,709
    سطح
    38
    Points: 3,709, Level: 38
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    سلام عزیزم
    چیه این قدر افسرده افسرده راه انداختی. چرا این قدر به خودت تلقین می کنی که افسرده هستی؟ بلند شو ببینم هین الان برو یه نوار شاد بزار و برقص. برو یک دست لباس نو ( نه چندان گران) بخر و بپوش. من فکر کنم تو عشق شکست خوردی نه؟ یا اینکه چند بار کنکور دادی و قبول نشدی؟ خوب نشه چه بهتر می خوای بری دانشگاه که چند سال دیرتر بیکار بشی؟ برو بشو مربی تکفاندو و خودت رو به اون بالا بالاها برسون و یه هدف عالی برای خودت در نظر بگیر. تو اگه اون جوری که گفتی به خدا ایمان داشتی الان اینطوری نبودی که؟ هنوز خدا رو با تمام وجودت درک نکردی. پاشو ببینم پاشو. بگو یا علی تا دستتو بگیره. تو می تونی.
    کمربند تکواندو خیلی سخته ولی تو از پسش بر اومدی. هادی ساعی و الگو بگیر 2 تا از داداشاش و پدرش به رحمت خدا رفتن ولی افسرده نشد و حالا مدال طلای المپیک گرفته و افتخار ایران شده. یاد بگیر ازش.

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آبان 88 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    106
    امتیاز
    3,906
    سطح
    39
    Points: 3,906, Level: 39
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    از روحیه شادت خوشم اومد و ممنونکه با روحیه شادت به منم انرژی می بخشی منم داره کم کم حالم بهتر میشه ولی اصلا تو زندگی من عشقی وجود نداشته که بخوام ازش شکست بخورم تازه اگر این بود مشکلم خیلی قوی تر از اینا بودم که احساس افسردگی کنم فکر نکن دختره ضعیفی هستم .توی کنکور شرکت کردم ولی یه بار اون بارم قبول شدم ولی چون تلاش خودمو نکرده بودم و چیزی که می تونستم رو قبول نشدم نرفتم اصلا هم سراون ناراحت نیستم .اره قبول دارم که نتونستم خدا رو کامل بشناسم چون خیلی درکش از ذهن من فراتر هست ولی تا حالا وجود اون خیلی به من کمک کرده من سال هاست که مشکل دارم

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    سلام
    خوبی؟
    راستی از اسمشو نبر چه خبر؟!!

    گول آرامش پس از طوفانشو نخور حتما پیگیری کن ،
    مراقب خودت باش.

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آبان 88 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    106
    امتیاز
    3,906
    سطح
    39
    Points: 3,906, Level: 39
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    ممنون که شما پیگیر کار من هستید فعلا نه حالم زیاد خوبه نه زیاد بد معمولی مثل همیشه نه احساس شادابی نه احساس افسردگی شدید . بی تفاوت به همه چیز با کوچکترین مسئله ای هم بهم می ریزم هنوزم نتونستم برای خودم کاری بکنم نمیدونم باید چه طوری نسبت به مشکلاتم بی تفاوت باشم وقتی که داره زندگی مو داغون می کنه بازم ممنون

  6. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 87 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1387-7-27
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    3,173
    سطح
    34
    Points: 3,173, Level: 34
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    با سلام . من رضا هستم 24 ساله كه تا اين سال هرگز دوست نداشتم عاشق بشم. 4 سال پيش به نظر خودم زيبا بودم اما روزگار باعث شد كه موهايم ريزش كنه. و زيبايي ام را از دست بدم. از اون وقت تا حالا به عروسيا نميتونم برم. نمي تونم زيساد بيرون برم . تمام پناهم فقط خدا بود .شبا تا دير وقت گريه مي كردم و در نمازم اشك مي ريختم كه اي خدا گناهان منو ببخش و مرا بميران. ديگه طاقت ندارم .به خدا الانم طاقتم تموم شده. مي خوام به يه روانشناسي برم كه لااقل بتونم كمي با كسي درد دل كنم. اي كاش امام زمان ظهور كنه تا زمين پر از عدل بشه در اون صورت همه شاد ميشوند و افسردگي ها بر طرف مي شود. به اميد چنين روزي كه همه ما ها منتظر ش باشيم.

  7. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    rezahlk
    سلام
    چقدر خوب شد که به این سایت اومدی،
    دوست من با شرح حال مختصری که از خودت دادی، مطمئن باش این نوغ بد حالی ای که صحبتش رو کردی
    با مراجعه ای چند جلسه ای ،به یه مشاور خوب یا حدالامکان یک روانشناس قابل حله،میدونی دلیل این مسئله چیه؟
    دلیلش اینه که تو علت این مشکل(که صورت مسئله است) رو میدونی ،یعنی نصف بیشتر راه رو رفتی،چون یکی از مهمترین قسمت حل مسائل (بخصوص از این دست)پیدا کردن ریشه و رسیدن به اون هست.
    حتما به یه مشاور سر بزن .مطمئنم خودتم از روند بهبودت شگفت زده میشی.

  8. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آبان 88 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    106
    امتیاز
    3,906
    سطح
    39
    Points: 3,906, Level: 39
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    اقا رضا سلام
    من خودم هنوز نتونستم راه حل مشکلاتمو پیدا کنم وگر نه به شما خیلی بهتر می تونستم کمک کنم ولی بدونید که خدا هیچ کسو تنها نمی ذاره این توی این چن وقت خیلی خوب به من ثابت شده ، اینکه من این سایت رو پیدا کردم خودش یه کمک بود از طرف خدا بچه های اینجا خیلی خوب با ادم همدردی می کنن و این از مزیت های این سایته من اول کار حالم خیلی بد بود نمی گم الان کامل خوب شدم ولی بهتر شدم شما هم خودتون حتما اینو می دونید زیبایی به صورت نیست به سیرت مگه چند نفر تو این دنیا زیبا هستن؟ چند نفرشون تا اخره عمر زیبا موندن ؟ تا حالا چقدر اسم ادم هایی که به خاطره زیبایی شون معروف شده بودن سالها بعد از مرگشون هم مونده و ورد زبون هاست تازه ریختن موها که توی مرد ها طبیعی و خوشبختانه این قدر علم پیشرفت کرده که دیگه الان کسی به خاطر این مشکل افسرده نشه منم زیبا نیستم میدونید برای یه دختر که احساس زیبایی نکنه چقدر سخته و زجر اور ولی با این مسئله کنار اومدم وخیلی وقته که دیگه اونقدر ازارم نمی ده چون کاری نمی تونم بکنم من خیلی از دختر ها رو میشناسم که توی سن وسال من به خاطر زیبایی یا عشق افسرده شدن ولی خوشبختانه مشکل من هیچ کدوم اینها نیست
    اقای مهاجر دیگه منو فراموش کردید چرا دیگه بهم چیزی نمی گید

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    سپیده جان
    من سه روز آخر هفته دانشگاهم بخاطر همین کمتر دسترسی به نت دارم.
    امیدوارم حکایت من حکایت "کوری عصا کشه..."
    کاشکی ماها همون یه سری مسائلی رو که میدونیم میتونستیم به بهترین شکل ممکن انجامشون بدیم ،اونوقت دیگه شرایط به مانند شرایط فعلی نبود.
    موفق باشی
    خودت رو باتمام وجود دوست داشته باش که استارت هر کاری همین مسئله است.

  10. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آبان 88 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    106
    امتیاز
    3,906
    سطح
    39
    Points: 3,906, Level: 39
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: افسردگی دارم

    خیلی از تون ممنونم


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.