سلام عسل،
دوستانه و بدون ناراحتی با پسر عموت صحبت کن. شرایط رو براش توضیح بده، و بهش بگو که از این وضعیت معذب هستی.
این مسئله بین تو و پسر عموت هست، خودتون دو نفر می تونید حلش کنید.
اون درکت می کنه. کافیه بتونی خوب باهاش ارتباط برقرار کنی و درست توضیح بدی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)