به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام.من دیدگاهمو میگم.لزوما نه درسته و نه غلط فقط میخوام زوایای مختلف رو بررسی کنید.

    دوست عزیز ببنید اولا صداقت اون خانم شایسته تقدیر هست...ولی باید شما مطمئن باشید این که ایشون این رازو به شما گفته مبناش صداقت بوده یا نه ترس از لو رفتن اون رابطه در اینده ...ببنید چون گفتید اون فرد پسر اشناشون بوده پس قطعا میتونه در اینده این خانم رو بترسونه و تحت عنواین مختلف بخواد ازش اخاذی کنه و سبب ایجاد ترس از افشا شدن رابطه رو برای همسر اینده این خانم و خانواده ها ایجاد کنه... دختران حالا هم مثل پسرا زرنگ هستند کم تر کسی دیگه روابطی که احتمال لو رفتنش هست رو مخفی میکنه چون توی همین تالار کلی تاپیک هست که طرف می ترسه که یه چیزی رو که به همسرش نگفته حالا افشا بشه...شما با شناختی که دارید باید متوجه بشید که دلیل گفتن صداقت بوده یا ترس...اگه صداقت بود واقعا این خودش یک نکته ی بسیار مثبت هستش برای ادامه ی رابطه... حتی اگه منفی هم باشه و دلیل ترس باشه نمیگم کلا ایشونو فراموش کنید بلکه به توصیه های بعدی هم توجه کنید.


    این که شما پسر پاکی بودید و هستید واقعا دلیلی نمیشه که دختری گیر شما بیاد که دقیقا این طوری باشه...حکمتشو نه من میدونم و نه هیچکی و فقط خدا میدونه...جالبه شما سر بسته گفتید ایشون موهای دختر خانمو دیده وقتی رابطه به این جا کشیده میشه قطعا یه سری اتفاقات بدتر هم می افته (جالب بود بعضی دوستان شاید این طور براشون نقش بسته که مثلا این خانم موهاشو نشون داده اقا ایا بپسنده یا نه ؟؟!!! به هر حال توی این روابط که دختر پسر احساسی میشند و اوج شهوت هم هستش اتفاقاتی می افته که نباید بیفته و فکر کنم منظور شما این بود و بهتره دیگه واضح گفته نشه)... واقعا این جا تصمیمی با شماست که می تونید اینو برای همیشه فراموش کنید یا خیر ...من با نظر دوستان موافقم که شما ممکنه جای دیگه برید خواستگاری دختر خانم فردی باشه که خدایی ناکرده ربابطه بدتر داشته باشه با کسی ولی جوری باشه نه صداقت لزوم کنه.. و نه ترس از افا شدن و اون خانم هیچی نگه و شما فکر کنید اون خانم تا حالا دستش به یک پسر هم نخورده...این طوری ذهنی یک دروغ شیرین باعث مخفی شدن حقایق میشه...ولی الان این جا نه پس مهم این هست از نظر ذهنی ببنید میتونید اماده کنید خودتونو یا نه و به قول معروف دیگه دل چرکین نباشید..


    ببینید هیچ دختری مجبور نیست که خودشو در اختیار کسی قرار بده که بهش برسه...مگر این که یا اون دختر خانم به بلوغ فکری کامل نرسیده باشه که مثل دختر های کم سن و سال فکر می کنند با این راه میتونند پسری رو برای خودشون نگه دارند فارغ از این که طرف بیش تر زده میشه... یا این که اون اقا بعد مدتی از ایجاد رابطه خانم رو ترسونده باشه مثلا اگه فلان کار رو نکنی به بابات میگم یا همچین چیزایی...


    من توصیه میکنم به هیچ وجه اگه قرار شد شما با ایشون ازدواج نکنید اصلا به خانوادش چیزی نگه...من این جا دیدم به دلیل همچین موضوعی مشابه البته بد تر دختر خانم به توصیه بقیه رفت به باباش گفت بعدش به علت فشار خانواده اون دختر خانم خودکشی کرد...تلخ ترین اتفاق ممکن....


    ولی اگه شما با این خانم ازدواج کردید...باید یک شرط بذارید...این که بعد ازدواج خانمتون سر بسته( و نه همه جزئیات حتی لخت شدن موی سر و.. )قضیه رو به خانوادش بگند و بگه که به شما هم گفته و شما با این شرایط و دونسته بازم باهاشون ازدواج کردید ولی صلاح هستش که دیگه خانواده شما هم یه جوری خیلی محترمانه به طوری که ابرو ریزی نشه رابطشون رو با اون اشنا خیلی خیلی کم کنند... و اینو بسپارید به خود خانمتون اگه سنشون مناسبه و از عهدش بر میان... چون شما روتون باز نشه بهتره...

    راحب سوال فراموشی عشق اول واقعا من نمیتونم جواب بدم..هیچ خانمی هم فکر نکنم جواب بده...دنیای خانم ها خیلی متفاوته و هیچکی نمیتونه بشناسه...

    ولی بدون عشق اول رو یه جوری همه دارند شک نکن..خیلی ها به رابطه نمی رسه ولی توی ذهنشون یکی بزرگ میشه و ... و معمولا هم بهش نمی رسند...شک نکن..خود شما هم شاید شده باشه تا این سن یه حسی به یکی پیدا کرده باشی و ولی فراموش کرده باشی و تموم.


    قربون دهنت...گفتی هر جا رفتی تحقیق همه گفتن با یک پسری هم صحبت نکرده !!!! پس اگه این خانم فرض کن شرایط جوری بود که حقایقو نمی گفت منم عمرا چنین فکری راجبش می کردم و همه... پس اگه این خانم قسمتت نشه خواستگاری هر کی دیگه هم بری اگه اون خانم بدتر اینا هم تجربه کرده باشه و خوب بتونه مخفی کنه شما فقط ذهنی خوشحالی با دختری ازدواج کردی که دستش به پسر نخوره...پس میگم مهم این هست شما این قضیه رو توی ذهنت حل کنی...


    واژه افتاب مهتاب ندیده رو شما گفتی بعضی خانم ها بهشون بر خورد فکر کردن شاید شما منظورتون این بود یعنی همه با یکی بودن و..... ولی من برداشتم این بود که شما منظورتون این هست دختری رو نمیشه پیدا کرد لااقل با پسری صحبت نکرده باشه لااقل... چقدر این جا دختر های خوب داریم که کلی هم خواستگار دارند و این جا هم کلی بحث و تبادل نظر دارند با هر قشری..خواستم بگم اگه منظورتون این بود بگید تا سو تفاهم ها حل بشه...


    من گفتنی ها رو گفتم ان شالله بهترین تصمیم رو بگیری...شما بنا به دلایلی نمی تونی و نخواستی همه چی رو این جا بگی مثلا اون اشنا کیه..من ذهنم رفت روی کسی مثل پسر عمو و... البته لازم نیست بگی...ولی بهتره همه رو طبق فرمایشات خاله قزی با یک مشاور خبره در میون بذاری و بهترین تصمیم رو بگیری...


    ضمنا من شرایطی مشابه شما دارم و اگه نظر منو بخوای من ارجاع میدم به سوال اول...من اگه اون خانم از روی ترس نبود..و فقط به خاطر صداقت بهم حقیقتو گفته بود من باهاش کنار می امدم.

    سوالی بود در خدمتم.


    ((راستی پاورقی بگم یک دوست داشتم از اونا که به قول خودش اندازهی موهای سرش با دختر بوده ...بهش میگفتم ازدواج کنی همچین دختری گیرت بیاد خوبه؟؟ میگفت گذشته ی هر کسی به خودش ربط داره و بعدش ازدواج باید متعهد بشه... من حالم از این جمله بهم می خوره و خورد...کسی که گذتش با بی تعهدی شکل گرفته..ایندشم مثل گذشته خواهد بود...

    ولی خانم مد نظر شما کارش بی تعهدی نبوده... دختر های خیلی احساساتی هستن..اگه فکر کنند یکی واقعا میخواد باهاش ازدواج کنند هر کاری رو بهش ممکنه اجازه بدند..انگشتن اتهام به سمت خانواده ی ایشون هست که بیش تر مراقب دخترشون نبوده تا دلگیر کسی نشه.))
    با ارزوی موفقیت.
    ویرایش توسط فدایی یار : چهارشنبه 05 فروردین 94 در ساعت 20:10

  2. 2 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    capitan2 (پنجشنبه 06 فروردین 94), مصباح الهدی (جمعه 07 فروردین 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 94 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1393-11-28
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    396
    سطح
    7
    Points: 396, Level: 7
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    33

    تشکرشده 17 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین برادر شما فکر اینو کن اگه دو روز دیگه رفتین سر خونه زندگیتون بعد دعوایی بینتون پیش اومد این مسئله رو چماق نمیکنین که بزنین تو سر خانومتون که آره تو قبل از من با کس دیگه ای بودی ولی من تا حالا به یه دختر هم نگاه نکردم ؟ واسه خودم پیش اومده که میگم تازه من رابطه ام با خواستگارم در حد گفتگوی رسمی بوده بدون حاشیه ولی همسرم سالها این قضیه رو فراموش نکرد و توی دعواها میگفت
    مهم اینه که خودت چه جوری با این مسئله کنار اومدی
    به نظرم خانومتون نباید این قضیه رو واستون میگفت به هر حال گذشته هر کس به خودش مربوطه و حتی از یه مشاور شنیدم که نه آقا و نه خانون نباید از خواستگارهای قبلیشون چیزی واسه هم تعریف کنن ولی خوب نامزدتون احساس راحتی کرده و با صداقت گفته و به شما اطمینان کرده مثه یه درد و دل

  4. 2 کاربر از پست مفید عسل گیسو تشکرکرده اند .

    -_mehran_- (سه شنبه 04 فروردین 94), بارن (سه شنبه 04 فروردین 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 اسفند 94 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-15
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,751
    سطح
    24
    Points: 1,751, Level: 24
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    134

    تشکرشده 120 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از خانمها پرسیدی ولی من چون میدونم نظرشون چیه به جاشون جواب میدم! مجرد بوده. گذشته هر کس به خودش مربوطه. از الان دیگه باید متعهد باشه( یه جوری میگن از الان به بعد باید متعهد باشه که انگار بقیه نمیخوان متعهد باشن خب شاخو دم که نداره آینده تا حدودی تحت تاثیر همین گذشته ایه که میگن گذشته. آدم خویشتندار باشه قبل ازدواج نیازی نیست کلی تبصره حدیث بیاره واسه دروغو ماستمالی، شما قبل ازدواجت با کسی نبودی حق دختری هستی که قبل ازدواج با کسی نبوده اینکه گفته وظیفش بوده باید میگفته اصلا نیازی به تشویق کردنش هم نیست
    ).

    نکته جالبش اینجاست که الان شما متهمی! شما باید قول بدی بعد ازدواج بهش سرکوفت نزنی! اینجا جایی نیست جواب بگیری. خانما میان ندیده و نشناخته حمایت میکنن از همجنسشون منم مجبور میشم جوابشونو بدم.

    یه نفر نمیاد بررسی کنه خانواده دختر با خانواده دوستش صمیمی هستن با هم میرن مسافرت، آشنان. به این مساءل فکر کن بعدا ماموریت بری خانمت با همین خانواده برن مسافرت روزی چند بار میخوای خانمتو چک کنی؟ ببین میتونی تا الان که خودتو نگه داشتی بعد ببینی دوستات با کلی دوست دختر رفتن با یه دختر آفتاب ندیده ازدواج کردن شما هم رفتی با یکی از همین دوست دخترا ازدواج کردی تحمل کنی؟

    دختر به من بگه گذشته هر کس به خودش مربوطه من به خاطر همین حرفش باهاش ازدواج نمیکنم این جمله فقط همین حرف نیست پشتش یه حالتی از توجیه اشتباهاته. ببین این خانم دیدگاهش چیه، اینکه بهت گفته خیلی خوبه میتونست مثل دخترای همین سایت پیش خودش بگه گذشتم به خودم مربوطه به شما هم نگه. ببین چون با پسره آشنان مجبور شده بگه یا نه؟ بهرحال دوره آشناییتو بیشتر کن نمیدونم چجوری ولی مستقیم نرو جلو یه کن غیرمستقیم اخلاقیاتشو بررسی کن ببین خود واقعیش چجوریه . گفتی وضع مالیت عالیه بگو ورشکست شدم ببین چی میشه ! یا ببین چندتا سکه مهریه میخواد؟

    من در کل نظری ندارم فقط خواستم توجیهت کنم اینجا خیلی همزادپنداری زیاده همه هم فکر اون خانمن نه شما! به نظر من موضوعت حساسه ولی حتما با یه مشاور صحبت کن.
    ویرایش توسط capitan2 : سه شنبه 04 فروردین 94 در ساعت 14:14

  6. 6 کاربر از پست مفید capitan2 تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (سه شنبه 04 فروردین 94), -_mehran_- (سه شنبه 04 فروردین 94), meysamm (سه شنبه 04 فروردین 94), Mr DaNi (سه شنبه 04 فروردین 94), واحد (چهارشنبه 05 فروردین 94), دختر بیخیال (چهارشنبه 05 فروردین 94)

  7. #4
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    این موضوع خیلی شخصیه. یکی می تونه بپذیره، یکی نه.
    باید ببینی خودت می تونی نادیده بگیری یا نه.
    اگر تنهایی نمی تونی به نتیجه برسی، برو پیش یک مشاور که بهت کمک کنه، توانایی خودت را در این مورد بسنجی.


    شما همین جا نمی تونی راحت در موردش صحبت کنی ( اول گفتی موهاش را دیده، بعد مطالبی را سربسته بهش اضافه کردی)
    منظورم اینه که گویا برات سخته. با فرهنگ و اعتقادات جور نیست.

    هر دو خانواده مذهبي هستيم ولي اون پسر در اون چند ماه به طور مثال موهاي اون دختر رو ديده و... اما به رابطه جنسي کشيده نشده
    اما منظور من از مو فقط يه مثال بود و ممکنه کارهايي ديگه اي که دو نفر بخوان باهم ازدواج کنن رو هم کرده باشن بجز رابطه
    اگه با هم خانوادگی مسافرت می رن، شما هم بعدها با اون جمع ممکنه سفر برین.
    حداقل سالی چند بار در مهمانیهای خانوادگی می بیندشون.
    ممکنه برات سخت باشه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  8. 12 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (سه شنبه 04 فروردین 94), -_mehran_- (سه شنبه 04 فروردین 94), capitan2 (سه شنبه 04 فروردین 94), khaleghezey (سه شنبه 04 فروردین 94), meinoush (پنجشنبه 06 فروردین 94), meysamm (سه شنبه 04 فروردین 94), setare_000 (سه شنبه 04 فروردین 94), واحد (چهارشنبه 05 فروردین 94), آزرم (چهارشنبه 05 فروردین 94), امیر مسعود (سه شنبه 04 فروردین 94), اثر راشومون (سه شنبه 04 فروردین 94), دختر بیخیال (چهارشنبه 05 فروردین 94)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 تیر 96 [ 08:10]
    تاریخ عضویت
    1393-6-06
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    149

    تشکرشده 449 در 170 پست

    Rep Power
    51
    Array
    سری که درد نمیکنه رو دستمال نمی بندن.
    بازم عشق اول و کسی که جلو دید خانمه.
    وقتی طرف جلو چشمت نیست باز امکان ایجاد مشکل هست چه برسه به اینکه طرف جلو چشته و هر دفعه که طرفو میبینی...
    خانمهای عزیز طرز فکر آقایون تو این موارد متفاوته.همشون سر این موضوع گیر هستن.
    کسایی هم که گیر نیستن و به اصطلاح ما روشن فکرن خودشون با زمین و زمان رابطه داشتن یا کلن یه ذره باید به مردونگیشون شک کرد.برا بقیه نسخه گذشته هر کس به خودش مربوطه میپیچن ولی موقع خودشون دنبال دختر گل میگردن.
    شما هم این مساله براتون مهمه که همچین چیزی پرسیدین.اگه عشق طرف از کله خانم پریده و مطمینید و براتون این موضوع اهمیت نداره پس مبارکه دیگه اینجا چیکار میکنید.چارش هم اینه که روابط تون با اون آقارو صفر کنید.
    کلن خود خانمتون باید این پیشنهادو بدن ولی انگار خبری نیست و شما نگران شدید

  10. 4 کاربر از پست مفید Mr DaNi تشکرکرده اند .

    اثر راشومون (سه شنبه 04 فروردین 94), بارن (سه شنبه 04 فروردین 94), دختر بیخیال (چهارشنبه 05 فروردین 94), عسل گیسو (سه شنبه 04 فروردین 94)

  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 فروردین 94 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,323
    سطح
    20
    Points: 1,323, Level: 20
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 190 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزيزاين بيشتر از همه به خود شما بستگي دارهشماييد كه بايد بدون در نظر گرفتن احساساستون ببينيد ميتونيد با اين موضوع كنار بيايد يا خير ايشون صادق بوده و موضوع رو به شما گفته حالا شماييد كه بايد تصميم بگيريد اگر فكر مي كنيد با اين موضوع كنار نمي يايد سراغ اون دختر نريد چرا كه نه تنها به خودتون بلكه به اون دختر هم اسيب خواهيد زداز نظر شما اون دختر اشتباه كرده خب سوال : تو منطق شما تا چه اندازه جا براي اشتباه وجود داره و تا چه اندازه اون اشتباه قابل بخششه ؟ اگر فكر مي كنيد قراره زندگيتونو با بي اعتمادي بسازيد سراغ اون دختر نريد من يك مورد ديدم كه دختر قبل از ازدواج رابطه جنسي داشته اما بعد از اين كارش پشيمون شد خواستگار كه براش اومد موضوع رو صادقانه گفت و اون اقا هم پذيرفت اما بعد از گذشت چند ماه از زندگي مشترك وقتي هيجانات اوليه اون اقا فروكش كرد شروع كرد به ازار اون دختر مدام بهش شك داشت تو خونه حبسش مي كرد كتكش ميزد مدام بهش تهمت مي زد در حالي كه اون دختر كاملا وفادار بود اما مسلما عكس اين مورد ها هم وجود داشتههيچ كس بهتر از خود شما نمي تونه در اين مورد تصميم بگيره چون شما بيشتر از هر كسي به طرز فكر و عقايدتون واقفيد اگر فكر مي كنيد نمي تونيد گذشته اون دختر رو فراموش كنيد پس خودش رو فراموش كنيد اما اگر حس مي كنيد دلتون باهاش صافه ى و وقتي به اون موضوع فكر مي كنيد اذيت نمي شيد بسم الله ....اما در نهايت اگر تصميم گرفتيد با اون دختر خانوم ازدواج كنيد بزاريد يه خواهشي ازتون بكنم ديگه هيچوقت اين موضوع رو به روش نياريد مطمئن باشيد اين موضوع كاملا براتون تموم شده اگر يك وقت دعواتون شد بحثو به گذشته ها نكشونيد حرف هاي كه صادقانه بهتون زده چماق نكنيد بكوبيد تو سرش اون به شما حق انتخاب داده و اگر شما انتخابش كرديد ديگه جاي اعتراضي نداريد

    - - - Updated - - -

    دوست عزيزاين بيشتر از همه به خود شما بستگي دارهشماييد كه بايد بدون در نظر گرفتن احساساستون ببينيد ميتونيد با اين موضوع كنار بيايد يا خير ايشون صادق بوده و موضوع رو به شما گفته حالا شماييد كه بايد تصميم بگيريد اگر فكر مي كنيد با اين موضوع كنار نمي يايد سراغ اون دختر نريد چرا كه نه تنها به خودتون بلكه به اون دختر هم اسيب خواهيد زداز نظر شما اون دختر اشتباه كرده خب سوال : تو منطق شما تا چه اندازه جا براي اشتباه وجود داره و تا چه اندازه اون اشتباه قابل بخششه ؟ اگر فكر مي كنيد قراره زندگيتونو با بي اعتمادي بسازيد سراغ اون دختر نريد من يك مورد ديدم كه دختر قبل از ازدواج رابطه جنسي داشته اما بعد از اين كارش پشيمون شد خواستگار كه براش اومد موضوع رو صادقانه گفت و اون اقا هم پذيرفت اما بعد از گذشت چند ماه از زندگي مشترك وقتي هيجانات اوليه اون اقا فروكش كرد شروع كرد به ازار اون دختر مدام بهش شك داشت تو خونه حبسش مي كرد كتكش ميزد مدام بهش تهمت مي زد در حالي كه اون دختر كاملا وفادار بود اما مسلما عكس اين مورد ها هم وجود داشتههيچ كس بهتر از خود شما نمي تونه در اين مورد تصميم بگيره چون شما بيشتر از هر كسي به طرز فكر و عقايدتون واقفيد اگر فكر مي كنيد نمي تونيد گذشته اون دختر رو فراموش كنيد پس خودش رو فراموش كنيد اما اگر حس مي كنيد دلتون باهاش صافه ى و وقتي به اون موضوع فكر مي كنيد اذيت نمي شيد بسم الله ....اما در نهايت اگر تصميم گرفتيد با اون دختر خانوم ازدواج كنيد بزاريد يه خواهشي ازتون بكنم ديگه هيچوقت اين موضوع رو به روش نياريد مطمئن باشيد اين موضوع كاملا براتون تموم شده اگر يك وقت دعواتون شد بحثو به گذشته ها نكشونيد حرف هاي كه صادقانه بهتون زده چماق نكنيد بكوبيد تو سرش اون به شما حق انتخاب داده و اگر شما انتخابش كرديد ديگه جاي اعتراضي نداريد

  12. 5 کاربر از پست مفید Kimia7 تشکرکرده اند .

    -_mehran_- (سه شنبه 04 فروردین 94), محیا ناز (سه شنبه 04 فروردین 94), اقای نجار (سه شنبه 04 فروردین 94), بارن (سه شنبه 04 فروردین 94), عسل گیسو (چهارشنبه 05 فروردین 94)

  13. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1393-8-30
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    10,896
    سطح
    69
    Points: 10,896, Level: 69
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 354
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,179

    تشکرشده 383 در 100 پست

    Rep Power
    44
    Array
    اقا مهران الان شما تو مرحله شناخت و تصمیم گیری هستید . حتما برای خودت معیارهایی داری و حتما میدونی که هیچ دختری نمیتونه 100 درصد معیارهای تورو داشته باشه پس در این مورد خوب فکر کن.
    ایا میتونی این مسئله رو بپذیری و فراموش کنی؟
    منطقی فکر کن و قاطع تصمیم بگیر.

    Mr DaNi حیرت کردم وقتی نظرتونو در مورد میزان روشنی فکر و مردونگی ادمایی مثل خودمو خوندم

  14. 5 کاربر از پست مفید اقای نجار تشکرکرده اند .

    -_mehran_- (سه شنبه 04 فروردین 94), Mr DaNi (چهارشنبه 05 فروردین 94), setare_000 (سه شنبه 04 فروردین 94), آنیتا123 (چهارشنبه 05 فروردین 94), بارن (سه شنبه 04 فروردین 94)

  15. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 فروردین 94 [ 22:41]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    171
    سطح
    3
    Points: 171, Level: 3
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از راهنمايي هاي دوستان ممنونم
    تقريبا يه مسعله اي که در همه راهنمايي ها وجود داشت اعتقادات و نگرش من بود
    خب بنظر من در هيچ جامعه اي جدا ازمذهب اين مورد پسند يک مرد نباشه
    اين دختر و خانوادش واقعا از نظر اعتقادات من مورد قبولم هستن به طوري که از همسايه ها و حتي دانشگاه تحقيق کردم و گفتن که در طول ليسانس حتي با يه پسر حرف نزده و حجابشو رعايت ميکنه الانم واقعا از کاري که کرده پشيمونه و منم واقعا بهش اطمينان دارم
    و با توجه به تکلونوژي و دانشگاه و شغل و... فکر نکنم دختري وجود داشته باشه که به اصطلاح افتاب و مهتاب نديده باشه مگر اينکه مشکل يا عيبي داشته باشه و يا خانوادش اجازه حضور در جامعه رو به اون ندن.
    الانم خودش ارتباطشو با اون خانواده به طور کامل قطع کرده ولي چون خانوادش خبر ندارن نميتونه جلوي اونا رو بگيره

  16. 2 کاربر از پست مفید -_mehran_- تشکرکرده اند .

    آنیتا123 (چهارشنبه 05 فروردین 94), اقای نجار (سه شنبه 04 فروردین 94)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array
    دوست عزیز
    شما تصمیمت رو گرفتی و حتی کار این خانم رو هم به نحوی توجیه میکنی(من اول فکر کردم هنوز تردید داری).
    سوالت اینه که آیا میتونی گذشته اش رو فراموش کنی یا نه.
    یه جای دیگه هم سوال کردی که آیا ممکنه این دختر نتونه عشق اولش رو فراموش کنه و با شما دچار مشکل بشه یا نه.
    جواب دادن به این سوالات نیاز به علم غیب داره، چون کاملا بستگی به نوع عملکرد شما و این خانم در آینده داره.



    وقتی تو نیستی
    نه هست های ما
    چونانکه بایدند
    نه بایدها . . .

    هر روز بی تو
    روز مباداست!



  18. 3 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 04 فروردین 94), Mr DaNi (چهارشنبه 05 فروردین 94), دختر بیخیال (چهارشنبه 05 فروردین 94)

  19. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 فروردین 94 [ 22:41]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    171
    سطح
    3
    Points: 171, Level: 3
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت نمایش پست ها
    دوست عزیز
    شما تصمیمت رو گرفتی و حتی کار این خانم رو هم به نحوی توجیه میکنی(من اول فکر کردم هنوز تردید داری).
    سوالت اینه که آیا میتونی گذشته اش رو فراموش کنی یا نه.
    یه جای دیگه هم سوال کردی که آیا ممکنه این دختر نتونه عشق اولش رو فراموش کنه و با شما دچار مشکل بشه یا نه.
    جواب دادن به این سوالات نیاز به علم غیب داره، چون کاملا بستگی به نوع عملکرد شما و این خانم در آینده داره.



    به نظرم تنها راه بيشتر کردن مدت دوران نامزدي باشه

  20. 3 کاربر از پست مفید -_mehran_- تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 05 فروردین 94), meysamm (سه شنبه 04 فروردین 94), دختر بیخیال (چهارشنبه 05 فروردین 94)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.