سلام دوستان من مدتی که مدام به گدشته فکر میکنم به اتفاقاتی که تو گدشته برام افتاده یه فکرکوچیک مدام میاد توذهنم مثل خوره همه وجودم رو میگیره دیگه خسته شدم جونم به لبم رسیده شمابگیدباید چیکارکنم واسه رهایی از گذشته خواهش میکنم کمکم کنید
- - - Updated - - -
خواهش میکنم به تاپیکم سربزنیدبه کمکتون نیاز دارم
- - - Updated - - -
من مدت 5سال قرص اعصاب مصرف کردم از وقتی که دوره درمانیم تموم شده این افکار مدام میاد توذهنم وقتی قرصهارومصرف میکردم حالم خیلی خوب بود اما از وقتی ترکشون کردم مدام این افکارمیان سراغم وحالم روز به روز بدتر میشه خواهش میکنم کمکم کنید به راهنمایتون نیاز دارمیعنی کسی اینجانیست







یعنی کسی اینجانیست

علاقه مندی ها (Bookmarks)