به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تصمیم ازدواج با زن چهارم

    خدمت همه دوستان عرض مینمایم همانطوری که درموضوعات قبلی من که ان زمان دوزن طلاق داده بودم وبعد ان رفتم یک زن دیگه گرفتیم الان مدت یکسالی هست باان زن سوم سپری میکنیم ایشون بااینکه واقعا یک دختر باکره از همه نظر بودند فقط خیلی بددهن وفحاش هستند وهمه چی مارا به باد فحش ویاوه گویی میگیره واز طرفی هم با صداقت میانه خوبی ندارد البته دروغ گفتن یک عادت دیرینه نسل ونژاد انهاست که به همین صفت هم مشهور هستند .خب این خصایص بد سبب شده یک عده اختلافاتی بین ما بوجود اید.این بود شرح حال زندگی با زن سوم .امابریم بموضوع زن چهارم..
    حدود 8 سال پیش من خاطر خواه خواهر دوستم بودم خیلی مشتاقش بودم ولی ازبابت اینکه ممکنه او توافق باازدواج با من نباشه جرات پیش قدم شدن برا خواستگاری را نداشتم درحالیکه غافل ازاین بوده ام که خانواده دوستم به همراه همون خواهرشون شدید قصد وصلت بامن داشته اند ومن بی خبر از حس انها وانها بی خبر از حس من!!!!این موضوعی که بعدا کشف شد.
    البته چون خوناده مقیدی ب.ودند وخواهرشون هنوز منو ندیده بودند ومشتاق وارزوهای در مورددیدار من داشته اند ولی هیچ وقت موفق به شناختن من درین 8 سال نشده بودندوازاینکه قلبا مشتاق ما بوده اند چون چهره مارا ندیده بودند واین موجب شده بود که خودشو به اب واتیش نزنند وپیشقدم نشوند.
    حالا خواهرشون با ریس یکی از ادارات ازدواج کرده وشوهرشون هم کارمند هست ویه دونه پسر هم دارند .حدود هفته پیش من گذرم سر یک معامله ملکی با شوهرشون بخونه شون رفتیم ومن اون خانم را میشناختم ولی اون منو نمیشناخت وقتی دید من همون دوست برادرشم یه جورایی سرخ و...شد.معامله انجام دادیم واون خانم هم گاهی چونه وگاهی هم حرفهایی میزد وتا حدودی خودشو صمیمی نشون میداد.بعد که خونه رسیدم اس اومد ونوشته بود(خاک عالم تو سر من!!!!فلانی یعنی تو بود ه ای؟دوست برادر من؟؟تو که اینقد تو دل برو هستی چرا تراازدست داد ه مت)و(بد جوری تو دلم رفته ای فدات بشم وجایی که تو خونه نشسته بودی انجا را تجسم میکنم ومیگریم))این اس او اومد باتوجه به اینکه اونجا مشهور به متشخص بودن و.... هستم یه جواب کوبنده دادم که این حرفا چی هس؟؟تو ناموس دوستم هستی ومن برات احترام قائلم وگرنه بد برخورد میکردم وارشادش کردم..ولی باز اس داد حدود 350تا اس داد بعد زنگ زد وگوشی شو برداشتم وداشت گریه میکرد ومیگفت عاشقت شده ام ونمیتونم بی تو بمونم گفتم شما متاهل هستید ومن هم همینطور خانواده شما جز بالاترین خانواده هاست برامون خوبیت ندارد گفت من از شوهرم خوشم نمی اد هرچندکه او زیاددوستم داره وبرام خوبه ..تو بهترین ودلنشین ترین شخص عمرم هستی .گفت من بچه 4 ساله را ول میکنم وطلاق بگیرم وزن چهارم ت بشم .من هم بااینکه با زن سوم اختلاف حدودی دارم یه جورایی بش قول دادم ولی گفتم خیلی سخت هست هردو جدا بشیم وباهم زندگی کنیم این خیلی سخت هست.از طرفی منو تهدید کرد که اگه قبول نکنی خودمو میکشم .درحالیکه من دیدم کاردست خودش میدهدیه جورایی امیدوارانه باش صحبت کردم وگفتم قرار بزاریم ولی بعداز یکسال اقدام کنیم وتوی این یکسال هیچ اس وارتباط نداشته باشیم ناراحت شد والان هم داره اس میدهد وجوابشو نمیدهم حالامیترسم کاردست خودش بدهد ویا شوهرشو از بین بردارد چون به همین هم فکر میکرد واز طرفی من هم نمیخوام به شوهرش بازگو کنم وزندگیشون خراب بشه واز طرفی هم روم نمیشه به برادرش بگم .به نظرتون چی کار کنم؟؟؟چطور رامش کنم تا دست بردار بشه ویااینکه تشویقش کنم طلاق بگیره ورکورد ننگ اور زن چهارمی هم نصیب ما بشه؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    rechtfertigung (جمعه 15 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  2. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 18:36
  4. موندم چه تصمیمی بگیرم؟ کمک کنید...............
    توسط yase sefid در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 10:55
  5. چه تصمیمی بگیرم؟
    توسط arah در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 17:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.