به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 بهمن 94 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1393-12-03
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,915
    سطح
    26
    Points: 1,915, Level: 26
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 115 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh مادرشوهرم،دختر برادرش را دوست دارد.

    با سلام.من تازه عضو تالار شدم و می خواستم مشکلمو با شما در میون بذارم تا شاید راه حلی پیدا کنم.البته ببخشید که طولانیه...
    من 23 سالمه و نزدیک دو ساله که عقد کردم.شوهرم از اقوام دور و البته پسر بسیار خوبیه و ده سال اختلاف سنی داریم باهم.ولی اصلا این اختلاف به نظر من به چشم نمیاد چون منو همسرم خیلی با هم تفاهم داریم(داشتیم)و جلوی خیلی از مسائل گرفته می شد اما.....
    همسر من دختر دایی ای داره که به علت رابطه فامیلی من اون خانمو میشناسم ولی متاسفانه به علت رفتارهاش اصلا ازش خوشم نمیومد ولی یکی دو ماه بعد از عقد متوجه شدم که همسرم خواستگار اون خانم بوده.البته به گفته مادرش به خواسته مادرش و به خاطر وصیت مادربزرگشون که خیلی دوست داشتن که همسرم داماد داییشون بشه و یک خواستگاری تلفنی.یعنی همسرم خیلی رضایت نداشته به این خواستگاری و به اصرار مادرش به صورت تلفنی با اون خانم صحبت میکنه و همونجا هم نظر منفیشو به اون خانم میگه تمام.دختردایی همسرم بلافاصله بعد این موضوع ازدواج کرد(من فکر می کنم که همسر منو دوست داشته اینو تو رفتاراش فهمیدم) خلاصه من از دست شوهرم خیلی ناراحت شدم و با خودم فکر می کردم که از اون کسی که خیلی خوشم نمیومده عقب موندمو دعوا زیاد شد سر این موضوع.علی الخصوص که هنوز که هنوزه فکر می کنم شوهرم عاشق اون خانمه (خداییش خوشگلم هست)ولی همسرم میگه نه...میگه تو نعمتی بودی تو زندگیم که خدا به من داده و من تورو می خوام.
    اما مادرشوهر من هنوز دختر برادرشو دوست داره.هر بار منو همسرم هستیم از دختر برادرش میگه ،از مشکلاتش.از اینکه خونه خریده چیکار کرده چیکار نکرده....همسرم توجهی نداره ولی من خیلی حرص میخورم.البته دایی همسرم و خانومشون هم مثل مادر شوهرم رفتار می کنن.اون خانمم بعد از ازدواج منو همسرم کلا با خونواده همسرم و ما قطع ارتباط کرده.
    اما مادرشوهر من هروقت دختربرادرش رو می بینه رفتارش با من سرد میشه و انگار نه انگار که عروسشم.همش با اون خانم صحبت کنه دور و برش بگرده و...
    نمی دونم چجوری رفتار کنم.خیلی ناراحتم.هنوز فکر می کنم شوهرم دخترداییشو می خواسته بهش ندادن رفتار مادرشوهرمم خوب نیست و البته اون خانم هروقت منو میدید انگار قاتلشو می بینه
    نمی دونم چجوری رفتار کنم با دعوا و قهر کردنامم سر این موضوع می دونم که شوهرمو از خودم دور می کنم لطفا کمکم کنین چون همه ناراحتی منو شوهرم از این خواستگاری الکی شروع شده.....

  2. کاربر روبرو از پست مفید nazi1371 تشکرکرده است .

    اقای نجار (چهارشنبه 06 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.