به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 94 [ 10:39]
    تاریخ عضویت
    1392-3-17
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 150 در 70 پست

    Rep Power
    27
    Array
    بازم سلام
    من یه پیشنهاد دیگه هم دارم با کارای قبلی که بحثش شد همزمان خوبه که انجام بشه یه روز که شوهرتون سرحال وخوب بود بهش بگید عزیزم هر وقت زمان داشتی دلم میخواد یه کم باهات حرف بزنم خودت بهم بگو تا حرف بزنیم زمانی که ایشون اعلام آمادگی کرد وحوصله داشت ورابطه تون خوب بود وهمچی حل بود بهش بگید عزیزم من دخترخاله تو دوست دارم براش احترام قائلم چون تو بهش احترام میذاری احترامش برام واجبه( قشنگ اول توضیح بدید که جبهه گیری در مقابلش ندارید)اما بعضی موقعها یه چیزایی میگه که ناراحتم میکنه میدونم شاید منظوری هم نداشته باشه اما خب من دلم میگیره (لحن خوب وکمی هم خودتونو لوس کنید خیلی خوب میشه ) کاش اینجور مواقع اگر چیزی تو جمع گفت تو با خوبی یه جواب محترمانه بهش بدی که نیاز نباشه منم چیزی بگم یهو دلخوری پیش میاد دلم نمیخواد ازم ناراحت شه آخه ما بعدن که میریم سر خونه زندگیمون اینا نزدیکمونن ومیخوایم کلی رفت وآمد کنیم دلم میخواد همچی خوبباشه اما اگر تو اینجور مواقع طرف من باشی همین برام کافیه ودیکه دلخور نمیشم به همسرتون بگید من انتخاب توام من شریک زندگی توام واگر من ایرادی داشته باشم اگر کسی ایراد من وبه روم بیاره انگار این حرف وبه تو هم زده خیلی بحث وطولانیش نکنید با آرامش تمام ومهربونی خودتونو لوس کردن واین حرفا اینا رو بهش بگید اینجوری آدم خیلی آرومتره مثلا یه مثال بزنید براشون که مثلا اون سری که جلوی تو بهم گفت که بلد نیستی ظرف بشوری کاش تو میگفتی خانمم همچیش عالیه ظرف که مهم نیست یا میگفتی بریم توی زندگی یاد میگیره الان عجله ای نیست اون موقع دیگه نیازم نبود من خیلی توضیح بدم وجواب بدم یهو تو اینجور مواقع ازم دلخور میشن تو پسرخاله شونی اگر چیزیم بگی کمتر از من ازت دلخور میشن واینا واز این مثالا ولی خیلی کشش ندید وسریع تمومش کنید حرف و بحث وعوض کنیدودر مورد یه چیزی که همسرتون دوست داره صحبت کنید اینطوری تو دهنشون جا میفته کم کم جوابایی میدن که این بحثا وحرفا رو به مرور کم میکنه البته همیشه انتظار جواب دادن از همسرتون نداشته باشید مردا نیش وکنایه خیلی حرفا رو کلا متوجه نمیشن
    یه مثالم بزنم از همسر خودم مثلا من یه بار تو جمع خانواده همسرم داشتم باهاش شوخی میکردم یهو از دهنم در رفت به شوهرم به شوخی گفتم خیلی پر رو شدیا یهو مادربزرگ شوهرم برگشت گفت وای تو به پسر ما گفتی پر رو تو چرا به پسر ما گفتی پر رو و... کلی غر زد بعد همسرم خیلی محترمانه وخوب گفت خودش زنمه از همه بیشتر حواسش بهم هست باهام شوخی کرده ودر همون لحظه دیگه مادربزرگش حرفی نداشت که بزنه نیازری به جواب دادن منم نبود حرصم نخوردم بعدش چون همسرم توضیح داده بود که من همسرشم واز هم بهش نزدیکترم پس رابطه مون به خودمون مربطوه خیلی خوب ومحترمانه ومهربون گفتا اما کافی بود همسرت ومقابلشون قرار نده اما ازش خواهش کن محترمانه ودوستانه نذاره کسی به همسرش وانتخابش حرف بدی بزنه
    ویرایش توسط mati : سه شنبه 28 بهمن 93 در ساعت 14:35

  2. 2 کاربر از پست مفید mati تشکرکرده اند .

    بارن (سه شنبه 28 بهمن 93), دختر بیخیال (جمعه 01 اسفند 93)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 اردیبهشت 94 [ 19:27]
    تاریخ عضویت
    1393-11-21
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    651
    سطح
    13
    Points: 651, Level: 13
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    138

    تشکرشده 20 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    matiجان در اون لحظه نامزدم اونجا نبود و اون حرف رو نشنید. طبق تجربه ای که من توی این سالها بدست آوردم نباید مرد رو هیچ وقت وارد بحث های زنانه کرد چون در این صورت یه وقتهایی هم ممکنه حق رو به شما نده و اون موقع هست که اون مرد از چشمتون می افته.
    من سعی کردم قانعش کنم که توی بحث های زنونه اصلا دخالت نکنه و اگر خیلی لازم شد که حرفی بزنه اونوقت از من دفاع کنه. حتی اگر من اشتباه کرده باشم. بعدش وقتی که تنها شدیم اشتباهم رو بهم گوشزد کنه.
    گفتم که اگر این کار رو بکنه رابطه من و دختر خالش بهتر میشه و زندگیمون آروم تر میشه. ممنونم mati جان بابت وقتی که برای من گذاشتی.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.