سلام
من تازه ازدواج کردم
خودم 28 سال خانمم 26 سالشه.
ما دوتا عاشق هم نبودیم و از طریق خانواده ها همدیگرو شناختیم
خانمم پدر مادرش خیلی خوبن مهربون و حامی
ولی خانمم خیلی تنبله
من انتظار دارم که به کارای خونه برسه ولی هر وقت از سر کار میام میبینم هیچ کاری نکرده. تا 11 ظهر میخوابه بعدشم بیدار میشه هیچکاری نمیکنه
حدود یماه از ازدواجمون میگذره ولی کلا 5 بار شام درست نکرده ، همش غذای حاضری میذارم یا خودم درست میکنم
خسته مونده میام خونه میبینم ظرفا رو نشسته و شام نداریم چند دفعه هم بهش گفتم ناراحت شد قهر کرد.
موقعی که میره بیرون آرایش میکنه ولی موقعی که پیشه منه همینجوری شلخته و ...
زیاد دوستم نداره ... البته تابحال بهم نگفته دوستت ندارم ولی جذبم نمیکنه
نمیدونم چکار کنم خیلی ناراحتم. من همیشه از زنه تنبل و بی توجه به زندگی بدم میومد ولی آخرشم اینجوری شد.
بعضی وقتا خیلی از انتخابم ناراحت و پشیمونم
جرات هم ندارم بهش چیزی بگم چون فوری قهر میکنه و مجبورم منتشو بکشم
به پدر مادرش هم نمیشه چیزی بگم چون اونا خیلی خوب و مهربونن.
چکار کنم ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)