به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array

    1 خیال پردازی های قبل ازدواج

    سلام به همه ی دوستان گل تالار...

    موضوعی که این روزها ذهن منو مشغول کرده و اتفاقا مقالات مناسب هم درموردش پیدا نکردم رو اینجا

    مطرح می کنم تا از دیدگاه و نظرات شما استفاده کنم....

    سوال من درمورد خیالپردازی های قبل ازدواجه :


    من از سال دیگه (94) می خوام به طور جدی به ازدواج و خواستگارام فکر کنم.یعنی تاحالا خیلی جدی

    نمیگرفتم ولی الان شرایطم جور شده و امادگیشو دارم. غیر افرادی برای خواستگاری میان که من

    تاحالا هیچکدومشون رو نپسندیدم یک مورد هستند که هنوز نیومدند ولی خانوادشون خیلی

    مشتاقن و انقدر اشتیاق نشون داد به روش های مختلف که ذهن من منحرف شده سمت اونا !!!!

    البته با این پسر حتی یک کلمه هم توی عمرم حرف نزدم!!! ولی میدونم پسر خیلی خوبیه! وحس

    میکنم شرایطمون بهم می خوره . سوال من اینه که من چیکار کنم ذهنم به این سو منحرف نشه؟؟

    آخه ممکنه اونا اصلا تا بیان خواستگاری من ازدواج کنم؟؟؟

    یا اینکه اصلا ممکنه اونا نیان خواستگاری مثلا؟؟؟؟پسره بگه عاشق یکی شده!!

    خلاصه اینکه هزار دلیل می تونم پیدا کنم که نباید به پسره انقدرررر دید مثبت داشته باشم و ازش خوشم بیاد . چون هنوز که باهاش صحبت نکردم؟؟!
    یه بار که اتفاقی دیدمش خیلییی خجالت کشیدم خلاصه اینکه این چه وضعیه الکی برای خودم درس کردم؟؟؟؟

    راهنمایی کنید دوستان می خوام اون برام با سنگ فرقی نکنه تا وقتی اومد خواستگاری(البته اینو شوخی کردم ولی یه چی تو این مایه ها )


    پیشاپیش متشکرم
    ویرایش توسط Eram : شنبه 27 دی 93 در ساعت 15:43

  2. 4 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 18 بهمن 93), lalejam (سه شنبه 05 خرداد 94), meysamm (پنجشنبه 30 بهمن 93), بانوی آفتاب (یکشنبه 28 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.