به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 تیر 95 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1393-5-02
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    4,365
    سطح
    42
    Points: 4,365, Level: 42
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,700

    تشکرشده 116 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    احساس واقعی این آقا نسبت به من چیست؟

    سلام دوستان همدردی.
    فکرمیکنم تا حدودی منو بشناسین. من همچنان خواننده خاموش تاپیک هاتون هستم. و همیشه همدردتون بودم ولی چون خودمو در سطحی نمیبینم که بتونم دوستانمو راهنمایی دقیق ودرستی کنم بنابراین منتظر پاسخ دیگر عزیزان هستم و از توضیحات و راهنماییهاشون استفاده میکنم.

    من دو تاپیک قبلا زده بودم و راهنمایی گرفته بودم ولی الان هم به راهنمایی هاتون نیازمندم... ممنون میشم منو بی بهره نذارین... پیشاپیش تشکر میکنم از همه دوستان همدردی.

    - - - Updated - - -

    خوب یکبار دیگه خودمو معرفی میکنم برای کسانی که منو نمیشناسن...
    من دختری 26 ساله هستم ارشد مهندسی برق خوندم.

    من حدود یک سالی هست با آقایی که از قبل هم دورادور خانواده شو میشناختیم برای کارای پایان نامم در ارتباط بودم... و حتی چند باری برای توضیح کاراهام به خونشون رفتم در صورتی که خانواده شون خونه بودن.

    این آقا 30 سالشونه و ارشد مهندسی مکانیک داره و پایان نامه شون مشابه کار من بودش تا حدودی و میتونست منو راهنمایی کنه... کل کاری که برای من انجام دادن حدود 3-4 ماهی طول کشید و مبلغی هم از من گرفت. و دیگه من خونشون نرفتم و فقط اگر تو کارم جایی گیر میکردم تلفنی منو راهنمایی میکردن.

    این آقا توی یکی از دانشگاههای شهرهای اطراف استاد حق التدرس هستن. که اتفاقا اون دانشگاه همایشی برگذار کردن که من هم توی اون همایش مقاله ای دادم و پذیرفته شد و به عنوان سخنران ازم دعوت کردن که مقاله مو ارائه بدم...
    من چون تا به حال به اون شهر نرفته بودم قرار شد پدرم منو ببرن که متاسفانه شب قبل از روز همایش برای پدرم کاری پیش اومد و گفت منو نمیتونه برسونه...!!

    و گفت به همین آقای مهندس آشنامون زنگ بزن بپرس چطوری میره و مسیرو یاد بگیرو خودت برو... چون اون اقا هم ماشین شخصی ندارن و با ماشین های خطی مسیر میرن...!!

    و تماس گرفتمو پرسیدم و گفت اگر دوست دارم باهاشون هماهنگ شم و ساعت 9 صبح فلان جا باشم تا باهم بریم که من نخواستم مزاحمشون بشم و تشکر کردم، گفتم خودم میام...!!

    صبح داشتم حاضر میشدم که ساعت 8:30 اس دادن که اگر بهشون افتخار میدم ساعت 9:30 اون محل باشم که باهم بریم. و منم دیگه قبول کردم و خودمو به اون مکان رسوندم. و باهم رفتیم... حدود 45 مین توی راه بودیم. که این آقا حرکات مشکوکی داشتن که برای من تازگی داشت چون همیشه باهم رسمی برخورد کرده بودیم و برای اولین باربود که با من خیلی راحت و صمیمی برخورد میکردن...
    حتی از صبح تا ساعت 5 که توی همایش بودیم همش مدام حواسش به من بود و یا اس میداد خبرمو میگرفت و حتی ازم دعوت کرد که برم زمان ارائه مقالشون توی سالن باشم و گوش کنم ارائه شونو... و حتی زمان ناهار منتظر موند که با هم سوار یک ماشین شیم تا رستوران بریم...
    و یا غروب موقع برگشتن هم همینطور...
    یا در طول روز اگر منو توی سالنی جایی میدید با یک خنده ملیح یا تکون دادن سر یا با ایما و اشاره یک حرکتی نشون میدادن که نشون بدن حواسشون بمن هست...
    حالا اینها بنظر شما نشونه ی چی میتونه باشه... ؟؟؟؟؟!!!!

    - - - Updated - - -

    خوب یکبار دیگه خودمو معرفی میکنم برای کسانی که منو نمیشناسن...
    من دختری 26 ساله هستم ارشد مهندسی برق خوندم.

    من حدود یک سالی هست با آقایی که از قبل هم دورادور خانواده شو میشناختیم برای کارای پایان نامم در ارتباط بودم... و حتی چند باری برای توضیح کاراهام به خونشون رفتم در صورتی که خانواده شون خونه بودن.

    این آقا 30 سالشونه و ارشد مهندسی مکانیک داره و پایان نامه شون مشابه کار من بودش تا حدودی و میتونست منو راهنمایی کنه... کل کاری که برای من انجام دادن حدود 3-4 ماهی طول کشید و مبلغی هم از من گرفت. و دیگه من خونشون نرفتم و فقط اگر تو کارم جایی گیر میکردم تلفنی منو راهنمایی میکردن.

    این آقا توی یکی از دانشگاههای شهرهای اطراف استاد حق التدرس هستن. که اتفاقا اون دانشگاه همایشی برگذار کردن که من هم توی اون همایش مقاله ای دادم و پذیرفته شد و به عنوان سخنران ازم دعوت کردن که مقاله مو ارائه بدم...
    من چون تا به حال به اون شهر نرفته بودم قرار شد پدرم منو ببرن که متاسفانه شب قبل از روز همایش برای پدرم کاری پیش اومد و گفت منو نمیتونه برسونه...!!

    و گفت به همین آقای مهندس آشنامون زنگ بزن بپرس چطوری میره و مسیرو یاد بگیرو خودت برو... چون اون اقا هم ماشین شخصی ندارن و با ماشین های خطی مسیر میرن...!!

    و تماس گرفتمو پرسیدم و گفت اگر دوست دارم باهاشون هماهنگ شم و ساعت 9 صبح فلان جا باشم تا باهم بریم که من نخواستم مزاحمشون بشم و تشکر کردم، گفتم خودم میام...!!

    صبح داشتم حاضر میشدم که ساعت 8:30 اس دادن که اگر بهشون افتخار میدم ساعت 9:30 اون محل باشم که باهم بریم. و منم دیگه قبول کردم و خودمو به اون مکان رسوندم. و باهم رفتیم... حدود 45 مین توی راه بودیم. که این آقا حرکات مشکوکی داشتن که برای من تازگی داشت چون همیشه باهم رسمی برخورد کرده بودیم و برای اولین باربود که با من خیلی راحت و صمیمی برخورد میکردن...
    حتی از صبح تا ساعت 5 که توی همایش بودیم همش مدام حواسش به من بود و یا اس میداد خبرمو میگرفت و حتی ازم دعوت کرد که برم زمان ارائه مقالشون توی سالن باشم و گوش کنم ارائه شونو... و حتی زمان ناهار منتظر موند که با هم سوار یک ماشین شیم تا رستوران بریم...
    و یا غروب موقع برگشتن هم همینطور...
    یا در طول روز اگر منو توی سالنی جایی میدید با یک خنده ملیح یا تکون دادن سر یا با ایما و اشاره یک حرکتی نشون میدادن که نشون بدن حواسشون بمن هست...
    حالا اینها بنظر شما نشونه ی چی میتونه باشه... ؟؟؟؟؟!!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید asal2013 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 13 دی 93), صبوری (دوشنبه 15 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نشانه های عشق واقعی چیست؟
    توسط meinoush در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 23 خرداد 93, 12:15
  2. ارزش واقعی انسان به چیست؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 30 دی 90, 18:18
  3. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.