به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array

    چند سال تردید نسبت به خواستگارم ،عقل موافق احساس دافع

    سلام دوستان عزیزم
    امیدوارم شاد وسلامت باشین

    مساله برام پیش اومد که مجبور شدم زودتر از موعد دوباره بیام تالار.
    مساله ام طولانیه ولی خیلی خلاصه میگم:

    زمانی که دانشجوی کارشناسی بودم پسری ازم خاستگاری کرد اون خیلی عاقل و بالغ بود کاراش سنجیده بود
    عقلا واحساسا به من علاقه داشت همه جوره قبولم داشت اما من ازش فراری بودم میومد باهام حرف بزنه به بهانه ای در میرفتم .
    جالب اینکه قبل ازینکه مطرح کنه من ازش خوشم میومد گاهی باخودم میگفتم چه پسریه اما حس خاصی نداشتم.

    او عاقل بود میگفت دو سال به احساسم غلبه کردم و بهت نگفتم تا بیشتر بشناسمت ببینمت تو دانشگاه.

    عقلم تاییدش می کرد اما حس دافعه داشتم بهش وقتی میخواستم جدی بهش فکر کنم مخم سوت میکشید رنگم می پرید.

    تا اینکه هی اومد و ردش کردم اومد ردش کردم واسطه فرستاد خانوادش اومدن خونمون ...
    اما من همچنان گریزون بودم.
    با همه اینها نمیتونستم بهش فکر نکنم خیلی محترم بود برام هرچند مغرور و جدی بود.

    بعد از مدتی دوبار هم من پیش قدم شدم باهم حرف بزنیم اون فکر کرد دیگه تمومه اما بعد از مدتی باز ازش فرار میکردم مرض داشتم انگار ... ازبس باخودم کلنجار رفته بودم شده بودم پوست و استخون.:(

    خیلی بی تجربه بودم...
    هنوزم به دوستام میگه من منتظرم عقلش کار کنه یعنی منتظرمه.


    سوالم اینه چطور میتونم احساسمو راجبش بشناسم ؟ به چی اعتماد کنم به چی فکر نکنم؟

    میدونید وقتی حضوری حرف میزدیم بدم نمیومد اما وقتی دور بودیم یا زنگ میزد خوشم نمیومد میگفتم تمومش کنم..
    وقتی حرف از مراسم و ازدواج میزد میترسیدم نمیخواستم بهش نزدیک شم..

    حالا نمیدونم ایا تو توهمم یا نه این حسم مهمه؟
    میترسم بعد ازدواج محلش ندم این خیلی سخته.

    کلا از نظر اخلاقی و اعتقادی هم برای هم مورد قبول و اعتماد کامل بودیم .

    بعد اون هم با خیلیها اشنا شدم اما فورا در موردشون به نتیجه رسیدم ایده ال گراییم باعث میشه فورا به نتیجه برسم...و بگم نه.
    تازگی ها بخودم شک کردم که نکنه ایراد از منه که تا حالا با یکیشون ازدواج نکردم؟!!!
    دیگه خسته شدم کم اوردم اطرافیانم هم از رفت و امدها و زحمتای من خسته شدن و من گاهی پنهانی خاستگارها رو رد میکنم تا باعث زحمت نشم هم اینکه خودم توانایی پذیرش شخص جدید رو ندارم اشباع شدم..حالت تهوع میگیرم جدا.

    ببخشین نوشته هام بی سامانه چون ذهنم مشوشه.فکر میکنم دیگه باید تصمیمو بگیرم.
    حالا که اون منتظره اما باز روم نمیشه با این اوضاع و شک و تردید و توهم برم سراغش و حالشو بد کنم.

    میدونید تصورم اینه که با فردی که کاملا بهش راغبم و مورد قبولمه ازدواج کنم همون قدر که اونها راغب میشن اما نمیشه.

    اینم بگم که همه این مدت بفکرش بودم فکر نکنید بخاطر خستگیم به این فکر افتادم.

    ممنون میشم ایرادامو بگین .

    - - - Updated - - -

    سوالی بود بپرسین لطفا شاید اشتباهاتم روشن بشه.:)
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط مسافر زمان : چهارشنبه 10 دی 93 در ساعت 02:10 دلیل: اصلاح عنوان

  2. 12 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 09 دی 93), asal2013 (شنبه 13 دی 93), Eram (سه شنبه 09 دی 93), hamed-kr (سه شنبه 09 دی 93), m.reza91 (سه شنبه 09 دی 93), meinoush (سه شنبه 09 دی 93), paiize (سه شنبه 09 دی 93), parsa1400 (چهارشنبه 10 دی 93), rayehe (سه شنبه 09 دی 93), ٱرام دل (یکشنبه 14 دی 93), شکوه (سه شنبه 09 دی 93), صبا_2009 (دوشنبه 08 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پیوستگی بین ایمان،عقل،عشق وزیبایی
    توسط ammin در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 21:47
  2. وابستگی شدید به خانواده،علت اختلافات و طلاق
    توسط abnagh در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 شهریور 90, 23:03
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 28 مرداد 90, 15:13
  4. خیانت !!!!!!!!!!!واژه ای قبیح ،علل و راهکار ها
    توسط gole maryam در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 خرداد 89, 23:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.