به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-07
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,792
    سطح
    24
    Points: 1,792, Level: 24
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    203

    تشکرشده 153 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فشار دلتنگی خانوادم و زیاد شدن بحثای من با همسرم

    سر تنهاموندنم تو خونه با همسرم دعوا کردم وسایلم هم جمع کردم برم شهر خودم

    خیلی اعصابم از دستش خورده هفته هفت روز 6روزش تا هفت هشت شب توخونه تنهام چون اقا فکر مساءل شخصی خودش وعلایق خودش واسه یه خواستم باید حداقل 3.4روز منت بکشم یا دندون رو جیگرم بذارم که اقا یه وقتی هم به من اختصاص بده دوست باز نیس اما ماشین بازه خسته شدم از دستش هر روز یه چیز جدید و بهونه میکنه و میره بیرون

    صبرم سر اومده از یه طرف دوماه خانوادمو ندیدم خیلی دلتنگم از طرفی شوهر منم فکر امیال خودشه

    هرچی میگم اون لحظه قربون صدقه میره یا میگه بریم بگردونمت دوباره فردا تکرار میشه تفریح من با هاش شده یا خونه مامانش یا نیمساعت گردوندن با ماشین دور شهر انگار بچه دو سالم فقط با گردیدن حالم عوض بشه
    فقط از سیستم و تکنولوژی روز ماشین حرف میزنه. اونم اگه خودم ازش بپرسم چی میخونی چیکار کردی بیرون
    تو خونه هم مثل مجسمه فقط میشینه پای اینترنت. روزه سکوت گرفتن

    دارم دیونه میشم از دستش برای اولین بار احساس پشیمونی میکنم نسبت بهش که بخاطرش از خانوادمو شهرم گذشتم اومدم تو این خراب شده

    وسایلمو جمع کردم که فردا برم ولی گفت اگه رفتی دیگه بر نگردد
    چیکار کنم خسته شدم از دستش
    چیکار کنم بفهمه کارش درست نیست و بیشتر با من وقت بگذرونه

    توروخدا کمکم کنین خیلی بهم ریختم
    خودش هم مرخصی نداره منو ببره معلوم نیست کی بشه شاید تا تعطیلات بعدی نتونه

    حوصلشو ندارم دوس دارم فقط بهش حرص بدم رو سرش داد بزنم
    ویرایش توسط pbsm : دوشنبه 08 دی 93 در ساعت 00:51

  2. کاربر روبرو از پست مفید pbsm تشکرکرده است .

    ali -guilan (چهارشنبه 10 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.