به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 آذر 94 [ 03:06]
    تاریخ عضویت
    1393-8-23
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,181
    سطح
    18
    Points: 1,181, Level: 18
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    12

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ریزش مو اعتماد به نفسم را مختل کرده ، چه کنم ؟

    من ۱۸ سالم بود که اولین نشانه های ریزش مو رو مشاهده کردم ولی زیاد جدی نگرفتم چون موهای فری داشتم و موهام پر پشت بود. سال ۸۷ دانشگاه قبول شدم با یکی از دوستام خونه گرفتیم یه روز دوستم بهم گفت مهدی موهات داره میریزه برو دکتر من اون وقت بهش گفتم حرفت چرنده من موهام نمیریزه بعد از حرف اون بیشتر روی ریزش مو حساس شده بودم خودمو تو ایینه نگاه میکردم و میدیم خط رویش موهام رفته قبل خیلی ناجور بود دیگه کم کم حرف بقیه شروع شده بود که میگفتن مو هات داره میریزه این حرفا اتیشم میزد انواع و اقسام قرص ها و دارو ها رو امتحان میکردم تا جواب بگیرم ولی فایده ای نداشت ‌دوره کارشناسی تموم شد و من مقداری از مو هام رو از دست داده بودم ولی این ریزش در حدی نبود که کف سرم دیده بشه و همیشه سعی میکردم موهام رو بشورم و سشوار بکشم که ظاهر پر تری داشته باشه خلاصه رفتم سربازی تویه سربازی همیشه مجبور بودیم کلاه رو سرمون بزاریم و همین باعث ریزش بیشتر موهام شده بود وقتی دوره اموزشیرتموم شد و برگشتم خونه همه و از جمله خود من شوکه شده بودیم موهای جلو سرم به شدت کم شده بودند :( دیگه کف سرم معلوم بود این موضوع خیلی عذابم میداد من کارشناسی ارشد قبول شده بودم به خاطر همین سربازیم نمیه کاره موند وقتی رفتم دانشگاه این موضوع بیشتر عذابم میداد اخه همه فکر میکردن من سنم بالاست در حالیکه فقط بیست و سه سالم بود خلاصه دنیا رو سرم خراب شده بود تاره شوخی های دوستام هم بود که همش سر به سرم میذاشتن دنیا برام تیره وتار شده بود. دیگه دلم نمیخاست خودمو تو ایینه ببینم دیگه نمیشد کچلی ها رو پوشوند و این داشت نابودم میکرد با هر کسی که حرفرمیزدم متوجه میشدم اونا هر از گاهی نگاه به خط رویش موهام و خالی بودن جلو سرم میکنن.استخر رفتن رو گذاشتم کنار روز های بارونی از خونه بیرون نمیرفتم هر وقت میخاستم برم بیرون سرم رو میشستم تا موهام کمتر بهم چسبیده باشند و حالت پرتری رو نشون بدن خلاصه خیلی محدود شدم از مهر ماه هم چند جا رفتیم خواستگاری حدودا ۲۰ جا ولی همه جواب منفی میدادن هر جواب منفی اعتماد به نفسه منو بیشتر میشکست سیلی داغ واقعیت بود که داشت میخورد تو صورتم ! اونا دلیل میوردن که کار نداره و سربازیشو تموم نکرده ولی من مطمنم که فقط و فقط به دلیل اینه که مو های سرم ریخته و بالاتر از سنم نشون میدم !:( شاید اگه پنجاه سالگی موهام میریخت اینقدری که الان غصه میخورم غصه نمی خوردم . یادمه خونه مادر بزرگم رفته بودم یکی از عمه های بابام فکر میکرد بچه های دو سه ساله ای که تو خونه ورجه ورجه میکردن بچه های من هستن. بعد از شنیدن این حرف داشتم دیونه میشدم یعنی چهره من به یه ادمه ۳۵ ساله میخوره !:( یا یه بار تو تاکسی راننده بهم گفت حاج اقا کجا میرید! زندگی برام خیلی خیلی تلخ شده ! به جرات میتونم بگم لحظه ای نیست به این ریزش مو لعنتی فک نکنم . من قبلا در دوره کارشناسی دوست دختر داشتم و همیشه برای دخترا جذاب بودم رنگ پوشتم سفیده و موهام زرد بود ولی افسوس ........ من ادمی ۲۴ ساله هستم ولی در کالبد یه ادمه ۳۵ ساله :( دیدن عکسای گذشته برام عذاب اوره ! از دست دادنه موهام نقطه عطفی در زندگیم شده که قبل از اون همه چیز زیبا و روشنه و بعد از اون همه چی تیره و تاره ! شرمنده سرتونو درد اوردم

  2. 3 کاربر از پست مفید mahde1818 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 06 دی 93), بانوی آفتاب (شنبه 06 دی 93), رویای پر کشیدن (شنبه 06 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. شوهرم به خانواده ام احترام نمیزاره
    توسط hamtta در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 آبان 93, 15:15
  3. از همسرم گریزان شدم
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 92, 13:10
  4. ایا در ایزان زندگی کنم؟
    توسط sargardan123 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 18:06
  5. آیا سشوار باعث ریزش مو میشه؟
    توسط M.T.Z در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 07:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.