به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array

    آيا توقع من بيجاست كه ميگم زن و شوهر بايد "باهم"تو مهمونيا و مسافرتها باشن؟!

    سلام دوستان
    اميدوارم اين تاپيكم مثه بقيه تاپيكام با كم لطفى مواجه نشه و كسى پيدا شه كه كمكم كنه...

    ما ٤ ساله نامزديم،٢١ و ٢٣ساله ايم.
    از انواع مشكلات و بدبختيها هم كشيديم تو زندگيمون،

    جدا از همه مشكلاتى كه خيلياش حل شد و خيلياش هضم شد و خيليام اضافه شده،يه چيزى هست تو اين ٤سال منو شوهرم حداقل ماهى يه بار درگيرشيم.

    شوهرم ادم ازادى طلبه و به شدت اهل رفيقه(نه كه بگم با همه گرم ميگيره و روابط اجتماعيه خوبى داره،برعكس فقط با چن تا دوست و البته خونوادش خيلى خوشه،كه فك ميكنم دليلش كشيدن قليون تو اين جمعاست.برعكس خونواده من ازين چيزا متنفرن،منم همين كه شوهرم مياد و ميره راضيم و انتظار ازين بيشتر ندارم).اما شوهرم...
    خونوادش خيلى راحت ترياك ميكشن تو جمعاشون،و من واقعا نميتونم و نميخوام كنار بيام با اين كارشون.
    قبلا جلو من رعايت ميكردن اما تو اخرين دور همى جلو من طبيعى كردن و ...من هم ناراحتيمو گفتم اما متاسفانه شوهرم و عموش ناراحت شدن ازم و بقيه هم به كارشون ادامه دادن.

    حالا چيزى كه هست:
    من ميگم وقتى ما عروسى دعوتيم،يا قراره با خونواده يكيمون بريم سفر،يا هردو باهم تصميم ميگيريم و ميريم،يا لزومى نداره تنها يكيمون بره.(مگر بعضى حاها:مثلا جايى هست كه عروسيه يه فاميل نزديكه،كه يكيمون نميتونه بياد،خب اشكالى نداره تنها بره يكيمون.يا وقتى شام و ناهار خونه يه فاميل درجه يك دعوتيم و يكيمون نميتونه بره.ياخونه خواهر و برادر هم هرازگاهى گذر ادم ميوفته و ميرى،يا خونه پدرومادرت...)
    البته من از هميناشم خوشم نميومد،ولى خب به خاطر شوهرم كوتاه اومدم ميگم بذا راحت باشه

    حالا تو خونواده شوهرم خيلى جالب مردا بدون زنشون همه جا حضور دارن،من تا حالا نديدم كسى(به جز پدرشوهرم و شوهر خواهرشوهرم)زنشو ادم حساب كنه .مثلا الان عموش و دايى ش و خونواده خود همسرم دارن ميرن شيراز،من به خاطر همون جريان اعتياد دوس ندارم برم .ميگم نه بيا ما نريم.ميگه خب تو نيا من ميرم!!!
    يا اون سال رفتيم شمال،زن دايى شوهرم گفت ما نميايم،بعد شوهرش تنها اومد!! يا دايى هاى ديگه ش،هميشه بدون زن ميان مسافرت با ما،يا مهمونى يا...

    من بد ميگم؟! اگه جو مجرديه يه چيزى،نه كه جايى همه با خونوادشونن ويكى تنها بره! (كلا زياد پاي بند زن نيست،مثلا هنوزم دوستاشو مياره خونه شون ميخوابن باهم،)

    اينم بگم خودمم تنها جايى نميرم،مثلا خونوادم هرجا ميرن و شوهرم نمياد،متم ميمونم پيشش و نميرم.مگه اينكه جمع زنونه باشه.يا توك پا بريم و بيايم،نه كه مهمونى و عروسى

    واينكه من ادمى نيستم كه جايى باهاش نرم،همه حا ميرم باهاش مگر معدود جاها(كه از همونام شوهرم دل نميكنه و بايد بره)
    (از وقتيم اين اعتيادو ديدم دلم ميخواد رابطمون باهاشون كمتر شه،حداقل بشه مثه رابطمون با خونواده من،كه شورش درنيومده)

    الان ٤ساله ما سر اين جريان دعوا ميكنيم،اون ميگه تو توقعت بيجاست منم ميگم تو خيلى بى بند و بارى.حق با كيه؟!

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت
    ویرایش توسط Somebody20 : شنبه 22 آذر 93 در ساعت 23:17

  2. 3 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    nikon (یکشنبه 23 آذر 93), sevil73 (شنبه 22 آذر 93), szd (یکشنبه 23 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. "احساس میکنم "همسرم کسی نیست که بتونم بهش تکیه کنم
    توسط samira62 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 اسفند 93, 14:58
  3. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  4. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.