به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 13 نخستنخست 123456789101112 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 127
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 87 [ 11:35]
    تاریخ عضویت
    1387-2-29
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    4,275
    سطح
    41
    Points: 4,275, Level: 41
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    84

    تشکرشده 88 در 53 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    دوستان من هم عاشقم ولی عشقم منو دوست نداره هر چی ازش می خوام که منو به وصال خودش برسونه اینکار رو نمی کنه می گه هنوز وقتش نشده ولی چندین بار بهم ثابت کرده دوستم داره(یک نمونه داشتن همسری دلسوز و دو تا بچه ترگل و ورگل و باهوش)( و یک نمونه دیگه آشنایی من با شما اعضای محترم ویک نمونه هم داشتن مادر و پدری مهربان و دلسوز و همکاران و برادران و خواهرانی دوست داشتنی و چندین نمونه دیگه...) حتی عشقم یک بار هم به من گفته که دوستم داره.

    حتماً با خودتون فکر می کنید عشق من کی می تونه باشه که اینهمه قدرتمند و بزرگه ...
    دیشب در این سِحر سَحر، در خلوت گلهای تر
    همراه باد رهگذر، خود را رها پنداشتم
    من حال خوبی داشتم

    در گوشه ایوان او، یک دانه ارزن کاشتم
    یک دانه دادم، ای عجب، صد باغ گل برداشتم
    من حال خوبی داشتم

    یک تنگ آب نسترن، یک کوزه عطر یاسمن
    یک عالمه توت و تمشک
    یک بغچه کوک بیدمشک
    تشتی لبالب از حنا، خورجینی از شور و نوا
    زنبیلی از ریحان تر از دامنش برداشتم
    من حال خوبی داشتم

    با سوسن و با یاسمن، با ترکه های نارون
    یک قایق از گل ساختم، در شط عشق انداختم
    من حال خوبی داشتم

    گاه در این صبح سحر، کردم به دریاها سفر
    گشتم هوای تازه را، یک شوق بی اندازه را
    باریسمان موی یار، با نخ نخ گیسوی یار
    یک تور زیبا بافتم، در قعر آب انداختم
    صد ماهی طناز را یکجا به دام انداختم
    من حال خوبی داشتم
    ...

    عشق من از ازل تا ابد هست و فنا ناپذیره... دوستش دارم

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    سلامgaribe. مرسی از لطفت. منم امیدوارم همه عاشقا به معشوقشون برسن.

  3. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)


    همه دنيا بخواد و تو بگي نه
    نخواد و تو بگي آره تمومه
    همين كه اول و آخر تو هستي
    به محتاج تو محتاجي حرومه

    تو هميشه هستي اما اين منم كه از تو دورم
    من كه بي خورشيد چشمات مثل ماه سوت و كورم

    نميخوام وقتي تو هستي آدم آدمكها شم
    چرا عادتم تو باشي ؟ ميخوام عاشق تو باشم

    تازه فهميدم به جز تو حرف هيچكي خوندني نيست
    آدما ميان و ميرن هيچكي جز تو موندني نيست
    منو از خودم رها كنم تا دوباره جون بگيرم
    خسته ام از اين عقل خسته من ميخوام جنون بگيرم

    همه دنيا بخواد و تو بگي نه
    نخواد و تو بگي آره تمومه
    همين كه اول و آخر تو هستي
    به محتاج تو محتاجي حرومه

    خدايا دوستت دارم ..... خدايا من اشتباه كردم ...... تويي كه شنواي دانا و بينايي ...... تويي كه مصلحت من بنده ات رو ميدوني ..... خدايا درد و دلم رو با تو ميگم ....... خودم رو به تو واگذار ميكنم ...... هرچي صلاحه انجام بشه ...... ولي يه كاري بكن كه دل اين بنده ات هم شاد بشه ...... خدايا الانه كه بهت خيلي محتاجم كمكم كن ...... ميدونم كه هميشه بهت محتاجم ولي الان خيلي بيشتره ..... اگه صلاحه عشقم رو بهم برگردون...... (تازه فهميدم به جز تو حرف هيچكي خوندني نيست ....آدما ميان و ميرن هيچكي جز تو موندني نيست .........منو از خودم رها كنم تا دوباره جون بگيرم.........خسته ام از اين عقل خسته من ميخوام جنون بگيرم )
    خدايا كمكم كن ...... به محتاج تو محتاجي حرومه ..... پس من فقط به تو محتاجم از تو ميخوام كه كمكم كني
    اگه تو بگي آره تمومه ..... پس بگو آره


  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط roya.b

    عشق اول مهربونم سرتو بذار رو شونم
    عشق اول مهربونم چتر موهات سايه بونم
    عشق اول نازنينم دستت رو بذار تو دستام
    عشق اول بهترينم بوي تو داره نفسهام

    نكنه هنوز نگفتم كه چقدر عاشقت هستم؟
    نكنه هرگز ندوني كه تورو من ميپرستم؟
    نكنه هنوز نگفتم كه چقدر عاشقت هستم؟
    نكنه هرگز ندوني كه تورو من ميپرستم؟
    نكنه هرگز ندونم راز اون ناز نگاتو؟
    نكنه هرگز نخونم شعر غمگين چشاتو؟

    عشق اول مهربونم سرتو بذار رو شونم
    عشق اول مهربونم چتر موهات سايه بونم
    عشق اول عشق آخر نكنه خوابم دوباره
    نكنه تنهام بذاري بشه قلبم پاره پاره
    با خوندن این شعر آتیش گرفتم رؤیا جون . 2 ماه پیش این شعرو واسه عشقم نوشتم و اون خوند و گفت چقدر قشنگه و کلی ذوق کرد واسه این شعره . عشقم بعد 6 سال تنهام گذاشت . روز آخری که می خواستیم جدا شیم داشتم دیوونه می شدم . آشفته بود ، خراب بود . نمی دونم چرا؟؟ اون خودش خواست ازم جدا شه بهم گفت می خوام ازدواج کنم . گفت هیچ علاقه ای بهت ندارم ولی من باور نمی کنم . دوسم داره یا شاید من هنوز دوس دارم فکر کنم دوسم داره . گذاشتم خطم قطع شه که دیگه هر لحظه منتظر نباشم می خوام فکر کنم دوسم داره ، می خوام فکر کنم تو این مدت ازم خبر گرفته ولی بهم دسترسی نداشته . باورم نمیشه یک ماه و نیم می گذره و ازش بی خبرم . این عشق روح منو وسعت داد ، به خدا نزدیکم کرد ولی یه درد ، یه بغضه همیشگی واسم گذاشت .

    ما اگر ز خاطر خدا نرفته ایم ،
    پس چرا به داد ما نمی رسد
    ما صدای گریه مان به آسمان رسید
    از خدا چرا صدا نمی رسد ...

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    من با زخم زبونات رفیقم
    مرهم بذار با حرفات رو زخم عمیقم

    با توام که داری به گریه م می خندی
    کاش می شد بیای و به من دل ببندی

    تنها بودن یه کابوسه شومه عزیزم
    کار دل نباشی تمومه عزیزم ...

    نمی تونم جلو اشکامو بگیرم . من همیشه عاشق می مونم . کاش برگرده ، کاش ...

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    دعا می کنم هر جا هست ، با من یا بی من فرقی نمی کنه ، خوشبخت ، عاشق و موفق باشه . امیدوارم هیچ وقت این سختیایی که من کشیدمو اون نکشه . کاش عاشق هر کی میشه اون بیشتر عاشقش باشه . یعنی میشه ؟ بچه ها میشه عماد من واسه همیشه مال یکی دیگه شه ؟؟؟ خدایا اون عشق منه ، عماد منه ، اون همیشه عماد منه ...

    دیوانگی ست ...
    دیوانگی که بخت ،
    از سوی تو نوید امیدی نمی دهد ...

    پس خدایا کی می رسد روزی که میان این مردم نا نجیب نباشم ؟ ...
    سلولهای تنم را خاک آشنا تر است و همدم تر ...
    به خاک باز گردانم ...

  7. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    سلام پارميس جان ..... خوش به حالت كه با عشقت به خدا بيشتر نزديك شدي
    بدون كه گريه مرهم هر درديه ..... هر موقع كه دلت گرفت گريه كن تا درد و غمت كم بشه
    از خدا بخواه كه كمكت كنه ..... اون مهربونه ......هرچي صلاح باشه همون ميشه
    اميدوارم كه عماد تو هم برگرده و مال تو بشه ......

    من نميدونم چه طور شد ؟..... من چه جوري دل سپردم؟
    من فقط ديدم كه چشماش ...... پر بارونه و خواهش
    عاشقونه منو برده ....... تا ته حس نوازش



    دوستت دارم لبالب .........ميسوزه عشقم از تب
    پر ميشم از اسم تو ...... هر ثانيه هر شب

  8. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 87 [ 20:41]
    تاریخ عضویت
    1387-4-01
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,468
    سطح
    36
    Points: 3,468, Level: 36
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    سلام به دوستان عزیز احساستون را درک می کنم من با خوندن این مطلب راحتر تونستم با احساسم کنار بیام شاید واسه شما هم مفید باشه

    عشق چيست و دوست داشتن كدامست ؟


    عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی
    دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال

    عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هرچه از غریزه سر زند بی ارزش است
    دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هرجا که روح ارتفاع دارد همگام با آن اوج میگیرد

    عشق با شناسنامه بی ارتباط نیست، و گذر فصل ها و عبور سال ها بر آن اثر میگذارد
    دوست داشتن در ورای سن و زمان و مزاج زندگی میکند

    عشق طوفانی و متلاطم است
    دوست داشتن آرام و استوار و پر وقار وسرشار از نجابت

    عشق جنون است و جنون چیزی جز خرابی و پریشانی "فهمیدن و اندیشیدن "نیست
    دوست داشتن، دراوج، از سر حد عقل فراتر میرود و فهمیدن و اندیشیدن را از زمین میکند و باخود به قله ی بلند اشراق میبرد

    عشق زیبایی های دلخواه را در معشوق می آفریند
    دوست داشتن زیبایی های دلخواه را در دوست می بیند و می یابد

    عشق یک فریب بزرگ و قوی است
    دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی،بي انتها و مطلق

    عشق در دریا غرق شدن است
    دوست داشتن در دریا شنا کردن

    عشق بینایی را میگیرد
    دوست داشتن بینایی میدهد

    عشق خشن است و شدید و ناپایدار
    دوست داشتن لطیف است و نرم و پایدار

    عشق همواره با شک آلوده است
    دوست داشتن سرا پا یقین است و شک ناپذیر

    از عشق هرچه بیشتر نوشیم سیراب تر میشویم
    از دوست داشتن هرچه بیشتر ،تشنه تر

    عشق نیرویی است در عاشق ،که او را به معشوق میکشاند
    دوست داشتن جاذبه ای در دوست ، که دوست را به دوست می برد

    عشق تملک معشوق است
    دوست داشتن تشنگی محو شدن در دوست

    عشق معشوق را مجهول و گمنام می خواهد تا در انحصار او بماند
    دوست داشتن دوست را محبوب و عزیز میخواهد و میخواهد که همه ی دلها آنچه را او از دوست در خود دارد ،داشته باشند

    در عشق رقیب منفور است،
    در دوست داشتن است که:"هواداران کویش را چو جان خویشتن دارند"

    عشق معشوق را طعمه ی خویش میبیند
    و همواره در اضطراب است که دیگری از چنگش نرباید
    و اگر ربود با هردو دشمنی می ورزد و معشوق نیز منفور میگردد


    دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است
    یک ابدیت بی مرز است ، که از جنس این عالم نیست
    وقتی که تنگ غروب بارون به شیشه می زنه

    همه غصه های دنیا توی سینه ی منه


  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    مرسی رؤیا ی عزیز . امشب با دوستام رفته بودم بیرون ، دیدمش از دور ، دست و پام به لرزه افتاد کنترلمو از دست دادم . همون قدرم کافی بود که باز دیوونه شم . رفتم تو خودم ، حال دوستامم گرفته شد. وای چقدر خوب بود اون لحظه ای که دیدمش ، کاش همونجا مرده بودم .

    تمام هستی ام بود و نفهمید
    که در قلبم چه آشوبی به پا کرد
    و او هرگز شکستم را نفهمید
    اگر چه تا ته دنیا صدا کرد

    ------------------------------

    آی خدا دلگیرم ازت
    آی زندگی سیرم ازت
    آی زندگی می میرم و
    عمرمو می گیرم ازت

    چه اعتراف تلخیه
    انگار رسیدم ته خط
    وقت خلاصی از همه س
    آی دنیا بیزارم ازت

    این غصه های لعنتی
    از خنده دورم می کنه
    این نفسای بی هدف
    زنده به گورم می کنه

    چه لحظه های خوبیه
    ثانیه های آخره
    فرشته ی مردن من
    منو از اینجا می بره

    شریک ضجه های من
    بگو که گوشت با منه
    بگو که زخمای دلم
    شاهد حرفای منه

    آی خدا دلگیرم ولی
    احساس غم نمی کنم
    چون با توام پیش کسی
    سرم رو خم نمی کنم ...

  10. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    لحظه هاي رفتنه
    حالا اون ميخواد بره
    داره تنهام ميزاره
    با يه دنيا خاطره
    تو چشمام اشكي نيست
    تو لبام حرفي نيست
    پيش تو ميخندم
    گريه هام پنهونيست
    بدون كه من بي تو ميرم و ميميرم
    فقط با مردنم منارو ميگيرم
    بذار يه بار ديگه من تورو ببينم
    برات گريه كنم به پات من بشينم
    به خدا تو بري من ميشم ديوونه
    آتيش عشق تو به يادم ميمونه
    داري ميري تو از كنارم
    من كه جز تو كسي رو ندارم
    من ميمونم پاي قرارم
    حتي نيستي تو در كنارم
    داري ميري واسه ي هميشه
    بي تو بودن نه نميشه
    مثل من عاشقت كي ميشه
    كه بمونه واست هميشه؟
    ديگه وقت رفتنه
    كسي حرف نميزنه
    صداي قلب منه
    كه سكوتو ميشكنه
    پنجره باروني
    تو اتاق بيروني
    توي ذهن و خاطرم
    هميشه ميموني
    اگه خواستين آهنگ رو دانلود كنين اين لينكشه :


    http://www.4shared.com/file/61882357/a69d5ede/Dj_Mani_Feat_Ali_AsHabi_-_Dari_Miri.html%20


 
صفحه 2 از 13 نخستنخست 123456789101112 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. تو انتخاب کمکم کنید تو تصمیم درست مرددم روحیم داغونه
    توسط mona_joon در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 دی 89, 14:23
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.