به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array

    نمی دونم به خاطر دخترم موندن کار صحیحی هست یا نه ؟ باید یه تصمیم جدی بگیرم برای زندگیم راهنمایی بفرمایید

    سلام
    با زندگی من کم و بیش اشنایی دارید
    30سالمه و همسرم 34 ساله 6 سال پیش با هم همکار بودیم و ایشون خواستگاری کردند و مراحل آشنایی و ازدواج
    زندگیه خیلی خوب و رویایی بود اما بعد از سه سال به خاطر یه سری اختلافات ساده و ورشکستگی رومون به هم باز شد و اختلافاتی پیش اومد و همسرم اظهار داشت که دیگه هیچ علاقه ای به من نداره کسی که منو خیلی خیلی دوست داشت
    من پاک ناامید شده بودم به هر دری زدم تا درست شه

    کلا رفت و آمدش رو با خانواده من قطع کرد و رفیق و بازی و ... رو شرع کرد
    من خیلی تلاش کردم که نقطه ضعفهامو بشناسم و درستشون کنم
    تا ایکه یه مشاوره رفتم و مشاور به من گفت با توجه به گفته هات اون برمیگرده زندگیتون درست میشه اما از اونجاییکه فعلا بنا رو به ناسازگاری گذاشته شما رو خودت و پیشرفتت کار کن
    من به کمک خانوادم و خواهرم و دامادمون یه شرکت زدیم و با تمام سختیهاش بلاخره موفق شدیم
    سعی کردم به سفارش آقای مدیر از نظر مالی حامی ایشون باشم
    و همسرم که با من خیلی سرد بود 2 ماه پیش دوباره شروع کرد به محبت کردن اونم به صورت افراطی
    من فکر می کرم مشکلاتمون داره حل میشه و همه چی دوباره مثل قبل میشه اما دوباره سرد شده و شبها دیر میاد و فیس بوک و موبایل و اس ام اس و ...
    نمی دونم به خاطر دخترم موندن کار صحیحی هست یا نه ؟
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  2. 15 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 04 آذر 93), elham.e (سه شنبه 04 آذر 93), khaleghezey (شنبه 08 آذر 93), love less (شنبه 08 آذر 93), maedeh120 (سه شنبه 04 آذر 93), meinoush (سه شنبه 04 آذر 93), paiize (سه شنبه 04 آذر 93), parsa1400 (شنبه 08 آذر 93), rayehe (سه شنبه 04 آذر 93), terme00 (سه شنبه 04 آذر 93), آرام دل (سه شنبه 04 آذر 93), رزا (سه شنبه 04 آذر 93), سوده 82 (جمعه 21 آذر 93), شیدا. (سه شنبه 04 آذر 93), شمیم الزهرا (سه شنبه 11 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 96, 14:06
  2. تصمیم به جدایی دارم ، لطفا راهنمایی بفرمایید
    توسط محمد ch در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 اسفند 94, 11:29
  3. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  4. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  5. درست تصمیم گرفتم یا نه؟! (چطور برای آشنایی برای ازدواج اقدام کنم؟)
    توسط immortal6369 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 فروردین 91, 00:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.