به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array

    ميخوام قدم به قدم برم سمت قوى شدنو جراتمندى...ازين روال خسته م

    بسلام دوستان
    اين تاپيكو زدم كه توش رو خودم و ارامشم كار كنم
    فقط فقط خودم،
    غرغر كردن و گلايه از شوهرمو زندگيم ممنوعه
    فقط ميخوام عيباى رفتاريمو اصلاح كنم
    قدم به قدم

    قدم اول و عيب اول:

    من اصلا نميتونم رو حرفام وايسم،يعنى اقتدار ندارم
    يه تصميمايى ميگيرم بعد به وقتش نميتونم پاش بمونم
    حس ميكنم دليل اينكه خيلى جاها همسرم منو جدى نميگيره هم همينه: با خودش ميگه ولش كن خودش يادش ميره.

    چن تا مثال بگم:
    مثلا ديدم شوهرم تو فيسبوك دخترارو ادد كرده،گفتم پس من نميخوام دوستت باشم تو فيسبوك يا اينكه اون دخترارو پاك كن از تو دوستات
    گف نه پاك نميكنم!!تو برو بيرون از دوستام
    منم اومدم بيرون از دوستاش
    اما الان باز تو دوستاشم(فك كنم خودش ميره از تو پروفايلم اسم خودشو ادد ميكنه چون من نكردم اينكارو)
    ولى حتى روم نميشه بهش بگم تو اين كارو مردى؟ با اينكه پاكش كنم از تو دوستام
    الان همه جا دخترارو ادد ميكنه،تو اينستاگرام،واتساپ،...
    ولى من نميتونم يه برخورد جدى كنم،سر حرفم وايسم،

    به خودم ميگم بيخيال.ول كن.

    يا قهرو دعوا ميكنم باز خودم كن ميارم ميرم طرفش،
    مثلا دوبار ز بزنه ج ندم كه تنبيه شه باز ميترسم و خودم بهش ز ميزنم(هرچند فك نميكنم راه حلش قهر باشه)

    يا دوستاشو مياورد طبقه پايين،گفتم پس من ديگه نميام اونجا ازين به بعد واسه خواب،دلم نميخواد تو پتوهاى اونا بخوابم(نه كه تو عصبانيت،اروم بودم)
    چن شب پيش تعارف كرد بيا اينجا باز رفتم!!!

    تو همه چى همينم،يه بار نشده سر حرفم وايسم

    چرا اينجوريم؟ چرا ضعيفم؟ چرا رو حرفام نميمونم؟
    راه حلش چيه؟!
    همسرم بر عكس منه،مثلا گف دس بزنى به گوشيم رمز ميدارم،الان همه چيش رمز داره خيلى وقته
    اما اگه من بودم بعد از يه هفته رمزو ورميداشتم

    ميخوام جنم داشته باشه

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت
    ویرایش توسط Somebody20 : یکشنبه 02 آذر 93 در ساعت 00:12

  2. 2 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 02 آذر 93), szd (یکشنبه 02 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1.  خسته ام زين عشق دل خونم مکن 
    توسط فرشته مهربان در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 دی 89, 00:04
  2. خــانـه خود را از نو بسازيم !
    توسط آرمان 26 در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 05 تیر 88, 15:30
  3. ‎♥‎شــاد عـزيـز خـوش آمـدي‎‎♥‎
    توسط آرمان 26 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: شنبه 19 اردیبهشت 88, 08:47
  4. گزينش همسر،مسابقه دو نیست آهسته گام بردارید
    توسط erfan25 در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 20:03
  5. دل بستن به يه بازيگر
    توسط 7آسمون در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آبان 87, 08:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.