بعضی از دختر خانم ها خود جشن عروسی و این چیزا براشون خیلی مهمه. اینا حتما باید جشن بگیرن وگرنه تا اخر عمرشون نق می زنن هم به خودشون هم شوهرشون که جشن نداشتن. یعنی چیزی که براشون مهم بوده رو نباید ازشون گرفت.
اما بعضیا هم هستن براشون مهم نیست. من برام مهم نیست. جشن یه روزه. زندگی سالهاست. من یه شوهر خوب می خوام که بتونم باهاش زندگی کنم و عشق رو با همه وجودم درک کنم. اینو اگه نداشته باشم زندگی رو ول می کنم :) اما لباس و جشن و این چیزا برام مهم نیست به چه دردم می خوره؟
سلیقه ای هست. پس ببین نظر خانمت چیه
دنیا هم درست گفت. ارایش لباس عروس و عکس داشته باشین. یه مهمونی کوچیک هم می دین برای اطلاع که ازدواج کردین. اینطوری دیگه چند سال بعد پشیمون هم نمیشه عروس خانم و عکس هم داره از عروسی.
موفق باشید
- - - Updated - - -
ای بابا
پست گذاشتم می بینم یه نوشته ی بزرگ میاد کنار اواتار
این دیگه چیه ؟!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)