به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 آبان 93 [ 09:31]
    تاریخ عضویت
    1390-9-13
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,484
    سطح
    30
    Points: 2,484, Level: 30
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    32

    تشکرشده 31 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به طلاق و جدایی فکر کنم یا صبور باشم؟؟

    حدود یک سال که ازدواج کردم، شوهرم بیکاره بدهکار هم هست خانواده شوهرم سر همین موضوع خییلی وضعیت آشفته ایی دارن
    پدر شوهرم با شوهرم لج کرده به زور خرجی میده ، یه برادر شوهر دارم که اونم بیکار اصلا تو فکر کار نیست همه اعضای خانواده یه جورایی منتظرن که باباشون بهشون خرجی بده.

    من خودم شاغلم ولی همه حقوقم بخاطر قسط و قرض های شوهرم خرج میشه
    دوستام میگن به توچه که بدهی اون را میدی تو یک ساله آمدی تو زندگیش وظیفه خودشونه بدن نه تو
    (البته اوناها هم یه قسطهای دیگه ایی را میدن ولی خوب منم هر ماه حدود یک تا یک ونیم قسط میدم)

    شوهرم چندین ماهه دنبال کار ولی همه فقط قول بهمون قول میدن ولی خبری نیست

    دوستم میگه من اصلا به آینده این خانواده و ازدواج تو خوش بین نیستم ، این خانواده سه روز بدون پدرشون دوام نداره معلوم نیست چند سال دیگه آینده تو چی میشه ، بهم میگن تا دیرتر نشده تا جووانی جدا شو یکم خودخواه باش فکر خودت باش میگن این خانواده و آقا(شوهرم) با تو رو راست نبودن اول یه حرفای دیگه ایی زدن (وضع مالیشون خوبه ، واسه پسرمون کار پیدا میکنیم و ...)الان یه اتفاقات دیگه ایی افتاده

    بعضی وقتها میگم بالاخره درست میشه شوهرم میره سرکار بدهی اش را هم میده ولی ته دلم محکم نیست شایدم اینطور نشه دوستم میگه تو خیلی خوش بینی

    خیلی کلافه ام نمیدونم چیکار کنم از آینده ام میترسم
    لطفا مرا راهنمایی کنید
    مرسی

  2. کاربر روبرو از پست مفید mapar202 تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 19 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 تیر 94, 20:19
  2. با این نوع از کمالگرایی چه بکنم ؟؟
    توسط nokte در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 فروردین 94, 22:26
  3. دخترایی که خوشکل نیستن باید چی کار کنن؟؟
    توسط elham77 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 46
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 آذر 92, 23:51
  4. چطوری حصار تنهایی مو بشکنم؟؟
    توسط تنها ی جاده در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 02:44
  5. آقایان کی میرن تو غار تنهایی ؟؟ واقعا گیج شدم..
    توسط آوازه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 01:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.