مریم جان شما نامزد هستید یا عقد کردید؟؟
میگی از اولش همینطور سرد برخورد میکرد، پس از روی چه نشونه هایی میگی بهت علاقه داره؟
نامزدیتون از مسیر خواستگاری سنتی پیش رفت؟یا قبلش با هم ارتباط داشتید؟
میشه خوبیها و ضعفهای ایشون رو بنویسی؟
و اینکه خودت فکر میکنی ایشون چرا شما رو انتخاب کردن؟هیچوقت از خوبی های شما نمیگه؟ اینکه چرا انتخابت کردم؟ یا مثلا فلان اخلاق یا رفتارت رو خیلی پسندیدم اوایل یا...؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)