سلام
من 21 سالم هست و قصد ازدواج دارم. تحصیلات سیکل و در بازار مشغولم و وضعم خوبه خونه مستقل و ماشین هم دارم و فکر میکنم وقت ازدواج است.
به دختر یکی از آشنایان علاقه دارم که 14 ساله است و هفت سال تفاوت سنی داریم.
به خانواده گفتم برای خواستگاری اقدام کنند ولی خانواده گفتند زشته و نمیشه. چرا؟
راه حلی به ذهتان می رسد.
با تشکر
مرتضی