به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 آذر 93 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-6-13
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,231
    سطح
    19
    Points: 1,231, Level: 19
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 63 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به دلیل بالا رفتن سنم باید قید ازدواج رو بزنم

    با سلام دوستای خوب، با اینکه مشکلی که من و دختر خانمهای همسن ام دارند راه حلی نداره و فقط باید صبر کرد ولی نیاز به حرف زدن داشتم چون باز تنهام و کسی رو ندارم که حرف دلم رو براش بگم کسی که لااقل شنونده حرفام باشه. به نظرتون دخترهایی که 30 سالگی رو رد کردن باید قید ازدواج رو بزنن؟؟؟؟ آخه گناه من چیه که همه دوستام و آشناهام و دخترهای فامیل ازدواج کردن و من سرنوشتم تنهایی و حسرت خوردن شده. دیگه خسته شدم ولی این نفس کشیدن لعنتی که دست خوذم نیست با من باشه حق زندگی مو میدم به یکی دیگه و میرم از این جهنم. روزام تکراری شده هیچ دلخوشی ندارم کسی نیست که درکم کنه و همصحبت ام اشه. حتی کار کردن هم برام بی معنی شده که برا کی داری تلاش می کنی. بچه های دوستام رو می بینم دلم بچه می خواد دلم مادر شدن می خواد ولی مگه دسته منه. نگید خیلیا هستن مثل شمان چون دلم برا اون خیلی هام می سوزه چون میدونم چی می کشنن. بعضیا بابای پولدار همسر وفادار زندگی و مسافرت های عالی ..... و کل غصه شون انتخاب رنگ لباس و لاکشون برا مهمونی باشه ولی من چی از صبح تا شب جون می کنم نه دلخوشی نه چیزی .. این همه فرق و تفاوت برا چیه؟ لااقل خدا همسر خوب نداد پول میداد که بعضی وقتا برم مسافرت تا شرایط وخیم زندگیم رو فراموش کنم ولی اونم ندارم که. خلاصه خیلی دلم از خدا و دنیاش پره ولی نصف زندگیم رو کردن و هیچی جز غصه ندیدم

  2. 3 کاربر از پست مفید تنهای خسته تشکرکرده اند .

    Eram (جمعه 11 مهر 93), mobin31080 (چهارشنبه 09 مهر 93), معاون کلانتر (یکشنبه 06 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.