به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 01 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-6-06
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    6,569
    سطح
    53
    Points: 6,569, Level: 53
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 41 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    کنترل روابط در دوران نامزدی

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز در سایت همدردی
    مسئله و مشغله ی فکری ای برام پیش اومده که صلاح دیدم با شما مشورت کنم
    من و نامزدم آزمایش قبل از ازدواج دادیم و منتظر جوابشیم، حالا سوالی که دارم از شما اینه :
    توی دوران نامزدی باید چطوری روابطم رو کنترل کنم که نه جلف با خلاف شرع باشه و نه اینکه نامزدم فکر کنه بی احساس و بی عاطفه ام ؟!؟!
    خواستگاری به روش سنتی بوده . دختره رو خیلی خیلی دوستش دارم . از قبل می شناختمش ولی تا به امروز خیلی رسمی با هم حرف زدیم ، وقتی اسمشو به زبون می خوام بیارم به جای مثلا مریم جان ، میگم مریم خانم . همه اش از شناسه جمع استفاده می کنم : شما ، لطف می کنین ، حتما تشریف بیارین ، مزاحتون میشم و ....
    اطرافیان و خانوادم میگن باید آروم آروم دلشو به دست بیاری . تا راحت تر باشین . من می گفتم الان زوده !!
    تا اینکه از امروز شروع کردم یه کم باهاش راحت تر حرف بزنم :
    امیدوارم خسته نشده باشی ، برات بهترینا رو آرزو دارم ، از خدا ممنونم که بهترین دختر دنیا رو سر راهم گذاشته و ....
    اونم در حد مرسی ، خواهش می کنم ، شما لیاقتتون بهتر از ایناس جواب می داد
    تا اینکه از ظهر تا حالا که یه اس ام اس بهش دادم ( به نظرم پیامکشم مناسب دو تا نامزد بود نه بیشتر !) بهم اس داده که بهتره به این زودی وابسته نشیم !!!!!!
    مثل یخ وا رفتم !! !! !!
    با کلی ذوق داشتم برا فردا یه هدیه دستی براش درست می کردم ، الان زده تو ذوقم! بی خیالش شدم . نمی دونم این رفتارا از روی خجالته ، از روی اینه که بهم علاقه نداره و نسبت بهم سرده یا چیز دیگه !
    خیلی دوستش دارم ، نمی دونم چیکار کنم که این عشقمو بهش ثابت کنم در حالی که پامو از خطوط تعیین شده فراتر نزارم !

  2. 2 کاربر از پست مفید Shayan68 تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (دوشنبه 31 شهریور 93), Somebody20 (یکشنبه 30 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.