من 23 سالمه دانشجوی ارشدم. 3 ماه پیش باردار شدم همسرم بچه نمیخواس فعلا گف بریم سقطش کنیم ولی من مخالف بودم هر روز دعوا داشتیم تا جایی که یه روز از بس کتکم زد که از حال رفتم و بعدش هم بچه سقط شد.الانم اوضاع روحیم خوب نیس نمیدونم چیکار کنم...
تشکرشده 8 در 4 پست
من 23 سالمه دانشجوی ارشدم. 3 ماه پیش باردار شدم همسرم بچه نمیخواس فعلا گف بریم سقطش کنیم ولی من مخالف بودم هر روز دعوا داشتیم تا جایی که یه روز از بس کتکم زد که از حال رفتم و بعدش هم بچه سقط شد.الانم اوضاع روحیم خوب نیس نمیدونم چیکار کنم...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)