به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-07
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,792
    سطح
    24
    Points: 1,792, Level: 24
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    203

    تشکرشده 153 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سکوت کنم یا مثل خودشون رفتارکنم.لطفا رهنماییم کنین.

    سلام دوستان من عضو جدید این گروه هستم وچندوقتی هست مطالب دوستانو میخونمو استفاده میکنم.
    من حدود یکسال پیش عروسیم بوده و دقیقا ده روز مونده بود به عروسیم پدرم سکته قلبی کرده و عمل باز داشته ویه هفتشو بیمارستان خوابیده اونم به زور اینکه عروسی بچشه مرخصش کردن.بخاطر مسافت زیاد(حدود700کیلومتر) بین شهر ما و خانواده شوهرم پدرم یه عروسی جدا تو شهر خودمون گرفت و خانواده شوهرم یه عروسی توشهر خودشون.از اونجا که پدرم زیاد حالش خوب نبوده نتونستن این مسافتو بیان اما داداشمام با خانوماشون شب عروسی اومدنو چون مرخصیاشونو واسه عروسی شهر خودمون گرفتن نتونستن دیگه هفته بعدش مرخصی بگیرن همون شب بعد اینکه منو بردن خونه خودم برگشتن. مادرشوهرم بی برنامه تدارک پاتختی چید ولی کسی از خانواده من نبود خداروشکر مامانم از خلعتی چیزی کم نذاشت برا هیچ کدوم از فامیلاشون.نمیدونم دوستان از خلعتی این رسمو روسومات اطلاع دارن یا نه.معمولا عروس روز پاتخت یا اگه پاتخت نبود وقتی که پاگشا میکنن کادو میده به فامیلای دست اول داماد بعد اونا هم یه هدیه کوچیک یا بزرگ میدن به عروس وداماد.که متاسفانه روز پاتخت من خلعتی های هرکسی رو بهشون دادم ولی نه هدیه از طرف اونارو دیدم. نه هدیه پاگشاشونو.که بعد یه ماه بعد عروسیم متوجه شدم همشو مادرشوهرم برداشته برای خودش حتی خودشم به من یه پوش کبریت کادو نداد.اونموقع هم زیاد به روی خودم نیاوردم گفتم به وقتش جبران میکنم.الان عروسی پسر دایی شوهرمه به احتمال زیاد اوناهم پاتختی میگیرن بنظرتون من باید مثل خودشون رفتار کنم به کسی هیچ پوش کبریتی ندم یا بدم؟ که مطمینم اینجوری فقط من بی ارزش شدم براشون.فکرش اعصابمو بهم میریزه به خانوادم نگفتم کسی به من چیزی نداده چون میدونم خیلی بهشون بر میخوره.میخوام حتی وقتی برادرشوهرم یا خواهرشوهرمم ازدواج کردن حداقل پاتختی رو هیچ به روی خودم نیارم چون تا عمر دارم یادم نمیره البته این یه دسته گلشونه.بنظرتون کارم اشتباهه؟
    ویرایش توسط pbsm : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 12:14


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 مهر 93, 20:01
  3. مهریه بالا یا پایین،تفاوت چه هست؟
    توسط meisam68 در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 خرداد 91, 08:08
  4. چگونه با تفاوت های مذهبی در ازدواج کنار بیاییم؟
    توسط baran.68 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 آذر 88, 08:27
  5. لطفا در مورد سکوت 2 ماهه همسرم راهنماییم کنید
    توسط avaz در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 بهمن 87, 10:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.