به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 مرداد 97 [ 21:24]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,244
    سطح
    35
    Points: 3,244, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شوهرم با قد من مشکل داره و میگه میترسم هیچوقت بهت احساس پیدا نکنم و نتونم اونجور که میخوای بهت ابراز علاقه کنم

    7 ماهه به روش سنتی با شوهرم عقد کردم .از همون اول عاشق هم نبودیم ولی من فکر میکردم به مرور که شوهرم بهم ابراز علاقه کنه حتما عاشقش میشم و اونم میگه تو جلسات خواستگاری از من بدش نیومده .من قدم 160 و ایشون 184 هستش و من عادت داشتم وقتی خواستگار میومد و یا حتی خیلی وقتا وقتی مهمون داریم یا بیرون میرم روفرشی یا کفش پاشنه بلند میپوشم.وقتی هم شوهرم به خواستگاریم اومد من تو تمام جلسات خواستگاری و بدون هیچ منظور خاصی روفرشی پاشنه 7 سانت میپوشیدم .تا اینکه روزی که رفتیم آزمایش من یه کفش پاشنه 3 سانت پوشیده بودم و شوهرم وقتی دیده قدم از حدی که تو خواستگاری دیده، کوتاه تره (خودش میگه من تجربه نداشتم که دخترا با کفش پاشنه دار چقدر رو قدشون میاد !!!واسه همین تو خواستگاری تشخیص نداده که قد واقعیم چقدره!!) تا اینکه با هم نامزد کردیم .حدود 3 هفته نامزد بودیم .شوهرم روزای اول هیچی راجبه این قضیه و ناراحتیش به من چیزی نگفت ولی همه ش تو خودش بود.منم از همون روز اول نامزدی بهش گفتم دوست دارم بهم ابراز علاقه کنیم و وجود عشق و محبت از هرچیزی برای من مهم تره .تا اینکه تو همون نامزدی یه شب که بیرون بودیم و دیدم تو خودشه به اصرار من واسه دلیل ناراحتیش گفت که من میترسم اونقدر که باید بهت احساسی پیدا نکنم .راستش تا اون روز من خودم هم حس خاصی پیدا نکرده بودم با وجود اینکه 3 روز هم تو نامزدی رفته بودم تهران ولی تو اون 3 روز واقعا دلتنگش نبودم و اون هم اصلا وقتی اونجا بودم باهام تماس نگرفت و فقط چند تا اس ام اس بهم دادیم ولی من میدونم اگه شوهرم بهم ابراز علاقه کنه و دوستم داشته باشه و دوست داشتنش رو حس کنم حتما عاشقش میشم و لی تا امروز اصلا این اتفاق نیفتاده :(یا خیلی خیلی کم ابراز علاقه کرده ..و اون شب شوهرم هم گفت که تو اون 3 روز دلتنگم نشده و و میگه به خاطر اینه که من با قدت مشکل دارم و وقتی بدون دمپایی دیدمت خیلی جا خوردم !!از اون روز تا الان که 7 ماه گذشته این قضیه خیلی تو رابطه ما تاثیر گذاشته .شوهرم بهم ابراز علاقه کلامی نمیکنه.اونجوری که همیشه دوست داشتم باهم صمیمی نیستیم .میگه خیلی بهت احساس پیدا نکردم و میترسم هیچوقت نتونم با قدت کنار بیام .تورو خدا بهم بگید چیکار کنم .رابطه مون اصلا گرم نیست .این قضیه ی مسخره خیلی رواحساس و رابطه مون اثر گذاشته

  2. کاربر روبرو از پست مفید sooroor تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (سه شنبه 08 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میترسم اگه کارمو ول کنم دیگه کار پیدا نکن...
    توسط mina-mina در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 بهمن 93, 21:19
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 17:28
  3. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: شنبه 03 خرداد 93, 20:25
  4. میترسم آبروم پیش خانوادم بره
    توسط zohre-f در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 01 مهر 91, 12:40
  5. دانلود کتاب دیجیتالی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز
    توسط baran.68 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 آذر 88, 12:32

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.