سلام عزیزان
من خواهر شوهری دارم که با همسر من زیادی صمیمیه
مثلا در جمع ، همسرم به پشت دراز میکشه و به خواهرش میگه منو ماساژ بده
یا مثلا رفته بودیم مسافرت من رفتم اتاق دیدم دوتایی رو تخت دراز کشیدن کنار هم و پاهاشونو انداختن رو پای هم و بلند بلند حرف میزنن و میخندن
یا مثلا تو مهمونی میاد میشینه بین من و همسرم و به من میگه تو نمیخواد میوه پوست بکنی خودم براش پوست میکنم
خلاصه از این جور رفتارها زیاد دارن که منو واقعا اذیت میکنه
وقتی هم به همسرم میگم ایشون میگه آخه خواهرم به اندازه تو منو دوست داره و این رفتارها رو نشونه صمیمیت میدونه
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین