به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام دوست عزیز
    من فکر میکنم شما خیلی حساس شدی به این مسئله... در واقع الان متاسفانه وضع جامعه خوب نیست خب خیلی وقتا ما دخترها که بیرونیم حتی با پوشش کاملا مناسب مورد تعرض کلامی و ... افراد بیمار میشیم... پس سعی کنید حساسیت نشون ندین.. مورد دیگه اینکه چرا شما فکر میکنید دوستاتون یا اطرافیان به شما حسادت میکنند؟ فرمودین تو صحبتاتون که دوستای زیادی ندارین و .... شما چه رفتاری در مقابل حتی دوستای دخترتون دارین که این حسو به شما داشته باشن؟ احتمالا شما دختر جذابی هسین که جذب شما میشن اما حساسیت نشون ندین ...اگر جایی خرید میرین فقط در همون چارچوب خرید صحبت کنید و ....
    مراقب خودتون باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید ida bahrami تشکرکرده اند .

    royana (چهارشنبه 12 شهریور 93), سوما (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1393-6-09
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    345
    سطح
    6
    Points: 345, Level: 6
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تقزیبا با تمامی نظرات به شکلی موافقم ،
    اما بیشتر از همه با خانم ایدا موافقم ،من خودم حجاب بد نیست ومگه به صورت سهوی مو بیرون نمیگزارم ، ولی بدجور معتقدم که مردای ما مشکل دارن و حالشون خوب نیست و با احترام به خوبان مریض هستن ، وقتی تویک مغازه ای برای هرخریدی میرم ،باید به در و دیوار نگاه کنم و حرف بزنم چون کمتر ادمی رو دیدم که سو تفاهم نکنه،حتی این در ودیوار هم یه یو تفاهم دیگه داره
    یادم نمیاد خارج چارچوب حرف زده باشم ولی خودش میخوان فرض کنن خارج چارچوب شنیدن ، مثلا یادمه یکبار روی یک کتاب نوشته بود با ویدیو های انلاین ،من از فروشنده پرسیدم حالا این قسمت ان لاینش هم میشه استفاده کرد؟وچون کتاب بدون مجوز کپی شده بود. اون پسر بدون دادن جوابم رفت به عواملم دیگه که من کاملا فهمیدم چه سو تفاهمی کرده
    باخرفای اقای الیاس هم موافقم ولی من سعی میکنم اینقدر تند راه برم که ادمها رو نبینم ولی گاهی خیال میکنن من دارم فرار میکنم! البته این مورد شدید نیست
    من بهیچوجه قصد حمایت رایش های الان رون ندارم ولی اقای واحد کی گفته ارایشالبته نه بی حجابی در هر حدیش حرامه؟ من بیشتر حرفاتون رو قبول دارم ولی این قسمت رو نه

  4. #13
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 12 مهر 93 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    457
    سطح
    9
    Points: 457, Level: 9
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اولا شما جزی از این جامعه اید و دلیلی برای فرار نیست سعی کنید مصمم و استوار باشید شاید اصلا دلیل این رفتارتون منزوی بودن و نداشتن دوست صادق منطقی دلسوز گرچه سخته و کلی گرگ در جامعه هست ولی شما دنبال همچین ادم هایی باشید دوما سعی کنید جملاتتونو کامل کنید وناقص بیان نکنید که موجب سوبرداشت نشه بخصوص برای ما اقایون این مهمه چون هزارتا فکر میکنیم میدونم کثافت کاریه ولی حقیقته

  5. کاربر روبرو از پست مفید الیاس20 تشکرکرده است .

    royana (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1393-6-09
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    345
    سطح
    6
    Points: 345, Level: 6
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چیزی که خوب میفهمم اینه که موقع رفتار و حرف زدن تو جمله هام خیلی دقیق باشم ،من قصدی ندارم ولی اوناه دارن

    من قبلا پستی ساختم به اسم من با یه پسره دیدن ،الان تقریبا کاملا مطمعنم اون فامیلمون منو تعقیب کردن و یک مسیله خصوصی منو به مادر برزگم و عموم و فامیل های مادریم گفتن ،من از کزده خودم که بخاطر بیتجربگی بوده پشیمونم جواب خانواده ام رو هم میتونم منطقی بدم ،ولی جس خجالتم از فامیل رو نمیتونم فراموش کنم و ابته کار این فامیلمون که به حریم شخصی من وارد شدن و شایعه پراکنی کردن
    میشه درباهر اینکه چطوری ازپس حس خجالت خودم و حسم نسیت به اون خانواده به درستی بر بیام؟ لطفا راهنمایی کنید

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام عزیزم...بعضی از دخترها تو حرفاشون یه جورایی عشوه و ناز دارند و اصلا قصد بدی هم ندارن کلا یکم لوند هستند که این برای آقایون خیلی تحریک کننده است .... درسته که آرایش کردن جزیی از هنجارهای جامعه نیست اما یه آرایش معمولی اونقدری نیست که به شما نسبت دختر خراب بشه داد ...در نتیجه بهتره یکم رو رفتارتون و ادا اطوارتون کار کنید مثلا تو صحبت هاتون با آقایون خیلی حرفاتون رو نکشید

  8. 2 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    pasta (چهارشنبه 12 شهریور 93), royana (پنجشنبه 13 شهریور 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.