به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 دی 94 [ 02:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,693
    سطح
    23
    Points: 1,693, Level: 23
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    گمشدم یکی منو پیدا کنه

    سلام فقط میخوام دردمو بگم دردی که داره ذوبم میکنه
    سی سال پیش تو یه خونواده خیلی فقیر به دنیا اومدم از سیزده سالگی هم تابستونا کار میکردم، عملگی، کفاشی خلاصه.. تا دوره دانشگاه خیلی جدی تو فکر جنس مخالف نبودم یعنی نه اینکه ادم مذهبی باشم نه فقط تو مرامم نبود کسیو به خودم وابسته کنم و عشق و حالم باهاش بکنم و بعد هم مثل یه ادامس تفش کنم. اخرای سال اول دانشگاه بود که فهمیدم بدجوری خاطر یکیو میخوام اما فقر خونوادگی دو تا خواهر دم بخت که گیر جهیزیه بودن و یه پدر پیر که هز چی زور میزنه باز هشتش تو گرو نه. جدا از اینا تفاوت سطح مالی و فرهنگیمون هم کم نبود اون از یه شهر و من از یه شهر دیگه. چند بار خواستم بهش یگم اما وقتی یادم میومد که واسه خرج دانشگاه خودمو و خواهرم مجبور بودم تو یه شهر غریب چه بدبختی هایی بکشم و شبا تو خیابونا و کوچه های تاریک بخوابم زبونم قفل میشدو پاهام شل. نمی دونم اصلا اون منو میخواست یا نه بعضی وقتا ناخوداگاه نگام تو نیگاش قفل میشد میدونس من چقدر دوسش دارم و اما....
    تا ترم اخر دانشگاه فقط نگاش میکردم تا اینکه تو یه شب بارونی وقتی میخواست بره خوابگاهش دیگ حرفای ناگفته جوش اورد و ترکید و بهش گفتم میخوام باهات حرف بزنم ولی اون گفت ترجیح میده که هیچ حرفی نزنم
    بعدا فهمیدم چند ماهه که نامزد کرده و بعدها هم عقد........ .
    الان نزدیک پنج َساله از اون شب کذایی میگذزه اما درد من هنوز تازس. خیلی سعی کردم فراموشش کنم اما نمیتونم. هیچ دختری برام جذابیت نداره
    الان کارمندم و پست و درامدم خیلی خوبه خدا را ‌‌شکر مزد شبای کارتون خوابی رو گرفتم با وجود پیشنهاد همکارام واسه ازدواج از خانم وکیل تا کارمند اما هیچ حسی به هیچ خانمی ندارم و نمی دونم کی میتونم با این حس کنار بیام

  2. 2 کاربر از پست مفید omidvar01 تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 08 شهریور 93), فدایی یار (شنبه 08 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.