سلام
به نظر شما عزيزان يك زن بدون ارتباط جنسي ميتواند عاشق دو مرد باشد ؟ منظورم اين است كه اگر يك زن تنها از لحاظ روحي با مردي احساس نزديكي كند اين امر قابل قبول است يا خير ؟
تشکرشده 3 در 2 پست
سلام
به نظر شما عزيزان يك زن بدون ارتباط جنسي ميتواند عاشق دو مرد باشد ؟ منظورم اين است كه اگر يك زن تنها از لحاظ روحي با مردي احساس نزديكي كند اين امر قابل قبول است يا خير ؟
حسابدار59 (سه شنبه 26 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)