به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    عزیزم شاید به خودت زیادی تلقین میکنی یکی از دوستای منم دقیقا مثل تو بود

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1393-5-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,280
    سطح
    28
    Points: 2,280, Level: 28
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    380

    تشکرشده 105 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب الان باید چیکار کنم؟؟؟؟

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 فروردین 94 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-15
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    839
    سطح
    15
    Points: 839, Level: 15
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 149 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    قدر توجه پدرتو بدون
    بهترین کارو برات میکنه
    پدره دوست نداره پاره تنش آسیب ببینه
    خدایا ما را ببخش به خاطر تمام درهایی که زدیم و هیچکدام خانه تو نبود

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    باید اهمیت ندی حساس نباشی
    اکثر باباها چون برای نسل قبل ما هستند تعصبات خاص خودشون رو دارن گاهی اوقات ادم باید خداروهم شکر کنه ممکن اگه پدرت خیلی آزادت میزاشت خدایی نکرده مثل خیلی از دخترا که خانواده هاشون ازادشون گذاشتن راهی رو که درست نبود رو میرفتی
    پس غصه نخور بیخودی هم خودتو اذیت نکن اون پدرت اگرهم نخوای مجبوری تحملش کنی پس زندگی رو تلخ نکن
    4بار که تنها بری دانشگاه 6بار که با دوستات بری خودت خسته میشی الان فکر میکنی که چه خبره ....

  5. کاربر روبرو از پست مفید maedeh120 تشکرکرده است .

    شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  6. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1393-5-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,280
    سطح
    28
    Points: 2,280, Level: 28
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    380

    تشکرشده 105 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب الان باید چیکار کنم؟؟؟؟
    من انگیزه درس خوندن میخاام
    دائم با نگاهشون رفتارشون انگیزمو میگیرن
    اما دیدین وقتی کسی ی کوچولو حوصلش سر رفته بهش بگن نمیخاد نخوون درس باهات سازگار نیس؟؟؟
    دیدین اگه کلی بخونی 2 دیقه بیای بیرون واسه استراحت بگی واای چقد خسته شدم بگن بیخیال شو تو از درس خوندن لذت نمیبری؟؟
    دیدین وقتی خودت میدونی شاید نتونی بدونی تاحالا خیلی جاها نتونستی اما زور میزنی اینبار بتونی دائم حالتو بگیرن رو موضوعی ک میدونن در حده نقطه ضعف روش حساسی؟؟؟
    من عااشقه درس خوندنم اینکه تا دکترام برم بالاترشم باشه برم اما نگاهایه سرزنش کننده حرفا تیکه ها نگین بهش اهمیت نده ک نمیشه....
    خب من برا کارشناسی موفق نبودم رفتم پیام نور خب دلیل نمیشه تا اخره عمر تو سریشو بخورم ک میشه؟؟؟ینی حقمه؟؟؟
    خب چرا یبار نپرسیدن چرا اینقد استرس داری؟؟؟من اونقد با استرس برا کارشناسی خوندم بدون تمرکز ک نشد...خب نمیشه نبایدم بشه
    چرا هیشکی دل نمیسوزونه برا من ک بیا مشکلتو کمک کنم حل کن....
    نه فلاتنی ببین خودش حل کرد دسته خودته منم خورم حل کردم...بابا من نه شمام نه فلانی
    خب چیکار کنم من یکی دیگم بر فرض ک نمیشه برایه حاله بدمم استرسمم ازم ناراحت میشن انگار من ازش لذت میبرم :(((
    برم کتابخونه؟؟؟عمرن نمیزارن میگن محیطش خرابه....
    ینی دنیا جمع شده یه بلایی سره من بیاره حالا اگه ظاهرم جلف بود خودم شلوغ بودم ی حرفی.....
    چطوری انگیزه بگیرم؟چطوری شورو نشاطی ک دارمو میزن تو ذوقشو حفظ کنم تا بخونم؟؟؟من بااااااید بخونم و قبول شم اما چه جوری؟؟؟

  7. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    تو واقعا سر این مسائل ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من خودم سال دوم که بودم دبیرستان رو ول کردم رفتم اموزشگاه ازاد تمام مخارجشم خودم دادم دانشگاهم که رفتم بدون کنکور رفتم باورت نمیشه هنوزم که هنوزه من دارم غر تیکه و طعنه میشنوم اما حواب نمیدم چون فایده نداره .... و هزاران مشکلات دیگر از نظر بیرون رفتن و اینا ازادم تقریبا اما در عوض یه سری مشکلات دیگه دارم
    این چیزایی که میگی من احساس میکنم به خاطر سنت باشه

  8. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1393-5-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,280
    سطح
    28
    Points: 2,280, Level: 28
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    380

    تشکرشده 105 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم شایدم همین طور باشه:( فقط میدونم صد در صد مشکل از منه
    میگم مشکله کمال گرایی یا هر چی من چیکار کنم ک از این حال بیام بیرون؟؟؟
    میخام زندگیمو عوض کنم یه کاری برا ایندم بکنم....
    میخام شادو پر انرژی باشم حس میکنم دیگه قیافمم شورو نشاطه قدیمو نداره
    و تنها راهه حلم قبولیه ارشده ک امسال از یه دانشگاه خوب قبول شم.....
    ک ثابت کنم میشه....به خودم ک اعتماد بنفس بگیرم
    من نقاشی میکنم اما خیلی وقته اعتماد به نفس اینکه قلمو دستم بگیرمم ندارم
    میدونی دائم فک کنی نمیشه و نخاهد شد چیه؟؟خیلی دردناکه
    اینکه بهت بگن جم کن سه پایه و قلماتو برا چی نگه داشتی خب؟؟؟؟؟؟؟من عاشقه نقاشیم اما نمیتونم......
    تورو خدا بگین من چیکار کنم؟؟؟؟
    بسسمه دیگه؟؟کاملن خسته شدم....
    هر راهه حلی باشه سختم باشه حاظرم انجام بدم فقط یه ذره هم ک شده همه چی بهتر شه.....
    ناراحت میشم برا تاپیکایه دیگه صد تا صد تا جواب میدن چون مشکله من شخصیه یا براش راه حل پیدا نمیکنن یا نمیدونم....

  9. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام دختر خوب
    عزیزم بخوام صریح بهتون بگم اینکه شما اون چیزی که در درون خودتون باید باشرو از دیگران میخواین... اینم که میگم چون درکتون میکنم و میدونم این تحساسی که دارین خیلی ازار دهندست...شما اصلا تاکید میکنم اصلا از کسی انتظار نداشته باشد... همین .. وقتی که انتظار نداشته باشید اصلا ناراحت نمیشین .. دختر خوب شما اگه یه هدفی داشته باشین حرف کسی روتون اثر نمیذاره... من میدونم گفتن این حرفا آسونه عمل کردنش سخت... اما باید با خودتون حرف بزنین کنار بیاین... علاقه به درس دارین خیلی خوبه درس بخونین.. . مقایسه کردن کار درستی نیست اما خودم بار ها بارها از جانب خانوادم که مهمترین کسای زندگیمن مورد حرفای مشابه این که گفتیم قرار گرفتم ... اما الان میفهمم من نباید انتظار از کسی داشته باشم... دختر خوب من نظرم اینه خودت باید انگیزه داشته باشی... اصلا منتظر کسی نباش بهت انگیزه بده... یه کتاب بهت توصیه میکنم بخر خیلی خوبه اسمش یک دقیقه برای خودم هست.. کتاب خوبیه ... من جواب کنکورم اومد اولین جمله این بود که انتظار ما رو براورده نکردی... اما الان میگن آفرین بهت افتخار میکنیم از پس خودت بر میای.. منم مثل خودت ناراحت بودم حرص میخوردم .. باعث شد هنوز آثارش تو وجودم بمونه ... اما سرتونو درد نیارم ... اول خودتونو دوست داشته باشید ...

  10. کاربر روبرو از پست مفید ida bahrami تشکرکرده است .

    شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  11. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 اردیبهشت 95 [ 16:42]
    تاریخ عضویت
    1393-5-15
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 24 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظرم بهتره به جای لجبازی، به پدرت نزدیک شی .قلق پدر باید تو دست دخترش باشه
    با کسایی که میگن مشکلت مشکل نیست مخالفم ، یه دختر باید آزادی داشته باشه باید اگه خاست جایی بره بتونه بره بدون اینکه بخواد اجازه بگیره فقط به پدرش اطلاع بده
    پدر باید به دخترش به تربیتی که کرده اعتماد داشته باشه ، باید بهت اجازه رشد بده نه اینکه تو شیشه نگت داده که مبادا اوف بشی .
    یه گیاهم اگه نور نبینه ضعیف میشه و در نهایت خشک میشه.ما که انسانیم یه دختر استقلال میخواد یه پدر باید بدونه که باید به دخترش یاد بده چطور از خودش محافظت کنه نه اینکه راه بیفته دنبالش و ازش محافظت کنه .باید به جای کنترل شبانه روزی دخترش بهش محبت کنه .
    راه درست شدن این مسئله اینه که با پدرتون حرف بزنید اگه لازمه به یکی که رو پدرتون نفوذ داره بخواین باهاش حرف بزنه .
    ضمنا خودتون باشین اگه شخصیت شلوغی دارین شلوغی کنین اگه نه نکنین
    اگه درس خوندن رو دوست دارین درس بخونین اگه نه نخونین
    خلاصه خودت باش ، اگه پدرت بهت محبت نمیکنه تو بهش محبت کن تا ازت محبت کردنو یاد بگیره.

  12. 2 کاربر از پست مفید sepideh22 تشکرکرده اند .

    ida bahrami (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  13. #20
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    تو نمی تونی پدرت را تغییر بدی. کار خیلی سخت یا تقریبا نشدنی هست.
    امضای من را ببین. بعضی از چیزایی که ما تو زندگی داریم نمی تونیم عوض کنیم. فقط باید با داشته های زندگی به بهترین شکل زندگی کنی.

    باید روی خودت کار کنی. با تلاش زیاد می تونی شرایط خودت را بهتر کنی.
    باید استرس و اضطرابی که داری کنترل کنی. روی شخصیت کمالگرات کار کنی.

    این تاپیکها را در مورد کمالگرایی بخون.

    آنها كه از خودشون راضي نيستند، بخونند!(شخصيت كمالگرا)

    درمان شخصیت کمالگرا (شخصیت وسواسی)

    خوب هایی که از زندگی لذت نمی برند (تیپ شخصیتی کمال گرا)



    در حد تواناییهای خودت برنامه بریز و از خودت انتظار داشته باش.
    چند سالته؟
    تحصیلاتت چیه؟
    شغلت چیه؟
    سرگرمیهات و تفریحت چیه؟
    چه کارهایی بلدی؟ چه مهارتهایی؟
    ورزش می کنی؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  14. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ida bahrami (چهارشنبه 12 شهریور 93), رزا (چهارشنبه 12 شهریور 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.