به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    35
    Array

    مدیریت کردن بحران طلاق برای فرزندم.

    سلام.
    میتونم بگم تصمیم نهایی دارم میگیرم برای جدایی.
    شرایط زندگی به جایی رسیده که یه بحران واقعیه. همسر به شدت کم آورده و متاسفانه نه تنها فشاری رو از روی خودش کم نمیکنه بلکه لحظه به لحظه شدت فشار رو داره روی خودش افزایش میده و تبعاتش هم میاد توی خونه. نعره کشیدن سر من، جر و بحث و داد زدن جلوی بچه و ...
    من اصلا دلم نمیخواد جلوی بچه جر و بحث کنیم.فکر میکنم جدایی به صلاحه تا بیشتر از این زخمهای روحی عمیق تر نشن.
    و صحیح تر این باشه که بجای تلاش برای نگه داشتن این زندگی اسیب زننده سعی کنم راهم رو همسرم جدا کنم و اون اسیبها رو مدیریت کنم.

    توافقاتی با همسرم کردم برای بچه(حضانت همیشگی با من) و طلاق هم بدون وسط کشیدن خانواده ها در احترام و بصورت توافقی صورت بگیره.
    برای حق و حقوقم هم اذیتش نمیکنم به عهده خودش گذاشتم که هر چقدر رو توان داره بده.

    قرار بر این گذاشتیم که اختلافات بین خودمون رو مطلقا به بچه تسی ندیم و نقش پدری و مادری هر کدوممون محترم باشه. و مطلقا از طرف مقابل بدگویی نشه و خانواده ها هم بدگویی نکنن
    خانواده ها احترامشون سر جاش باشه و بچه از موهبت داشتن اقوام هر دو طرف برخوردار باشه و رفت و آمد با هیچطرف قطع نشه.
    همسرم بعد از کارش هر روز بیاد بچه رو ببره پارک یا بیرون و هر وقت خواست بتونن همدیگه روببینن حتی در سنین بالاتر با پدرش مسافرت بره و من مانعی ایجاد نکنم. درعین نگهداری و تربیتش به عهده من باشه.

    گاهی به مناسبتهایی مثل تولد بچه هر دومون اون رو ببینیم و یکجا باشیم تا بچه هر دوی ما رو با هم ببینه.
    همه اینها برای اینکه بچه اسیب روحی نبینه یا حتی المقدر کم بشه.

    ممنون میشم نظراتتون رو بگید یا پیشنهادی اگر دارید بگین

  2. 2 کاربر از پست مفید فرخ رو تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (پنجشنبه 16 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 16 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.