به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 اسفند 93 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-08
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    809
    سطح
    15
    Points: 809, Level: 15
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    گیج شدم تو دو راهیم.جدایی بهتره یا ادامه

    باسلام.
    نمیدونم مشکلمو از کجا بگم.چون اینقدر مشکل هست که دارم گیج میشم.
    من تقریبا یک سال پیش با ی پسر توی نت اشنا شدم.خب خیلی سختی و بالا پایینی داشت رابطمون به دلایلی که مقصرش من بودم.البته من خودم جبران کردم بعدش و سعی کردم رابطمونو درست کنم..تا جایی که توان داشتم سعی کردم و رابطمونو درست کردم.ایشون واقعا خصوصیات یک مرد واقعی رو داره.رفتارایی ازش میبینم که خیلی کم توی مردای این زمونه میبینم.
    .ایشون خیلی منو دوست دارن و حاضرن همه کار واسه من بکنن ولی مشکل ما ازجایی شروع شد که چندماه پیش موضوع منو با خانوادشون در میون گذاشتن و خانوادشون به شدت مخالفت کردن به دلایل خیلی الکی مثل اینکه من غریبم و این حرفا.خانوادش حتی نمیخوان کلمه از من بشنون و فقط فامیل رو خوب میدونن.چند ماه که به شدت به عشق من فشار میارن و تا حدی اذیتش میکنن که مجبور میشه نصف شب بزنه بیرون خونه و تصمیم به خودکشی بگیره که خوشبختانه پلیس رسیده........عشقم میگه یا من یا هیچ کس و اگر خانوادش راضی نشن سه راه براش میمونه یا خودکشی یا بره خارج یا اینکه قید خانوادشو بزنه که نمیشه قید خانوادشو بزنه چون اینطور خانواده من قبول نمیکنن قطعا.اکثر اوقات عشقم دلش گرفته و پریشون.گیج شده گاهی وقتا بدخلقی میکنه که ازش دور بشم و بخواد دست به کار خطرناکی بزنه.میگه من میخوام تو نظرت بدبشم تا بتونی کنار بیای که نیستم.این نیستنش هم منظورش اینکه خودشو بکشه و یابره خارج چون به هیچ وجه حاضر نیست به کسی غیر من ازدواح بکنه.بخاطرم خیلی کارا کرده.خیلی اذیتا رو تحمل کرده.الان من موندم چیکار کنم..ادامه بدم به رابطه ای که میدونم اگر ادامش بدم خانواده منم مخالفت میکنن و بازم جنگ اعصاب پیش رو داریم.من میخوام تصمیمی بگیرم که به نفع هردومون باشه یا حتی بیشتر به نفع ان.جدایی حرفشم کمرمو خم میکنه ولی اگر ان با جدایی خوشبخت بشه من قبول میکنم در صورتی که میدونم عشقم فقط میخواد بره خارج تا از خانوادش دور بشه و انجا تنها میشه.ولیمیخوام نظر شما رو بدونم اگر ما ادامه بدیم امیدی هست به وصال؟با این شرایط جدایی بهتره یا هنوز امیدی هست
    در حالی که خانوادشون نود درصد منو نمیخوان و هزار تا مشکل دیگه از جمله گذشته ناموفق و ....
    .از این اتیش میگیرم که میدونم دیگه هیچ پسری مثل ایشون پیدانمیشه.وقتی پسرای این زمونه رو میبینم ومقایسه میکنم میبینم عشق من از انا خیلی سر تره ولی مثل اینکه سرنوشت مارو برای هم نمیخواد
    اینو هم لازمه بگم.شاید نظرای من حرفای من اشتباه باشن و دوست دارم شما منو راهنمایی بکنید.بعضی جاهارو ویرایش کردم که مشکلی پیش نیاد.

    ویرایش توسط yasii : پنجشنبه 09 مرداد 93 در ساعت 21:19

  2. کاربر روبرو از پست مفید yasii تشکرکرده است .

    کاغذ بی خط (جمعه 10 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 بهمن 93, 15:05
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.