دختری 28 ساله هستم که مدت 7 ماه است یک همکار پسر جدید به شرکت ما وارد شده است اوایل به او توجهی نداشتم تا اینکه او با رفتارش توجه بیشتری به من نشان داد و این موضوع باعث شد تا من هم به او علاقه پیدا کنم و فکر کنم که به من علاقه مند شده است اما کم کم از من فاصله گرفت و حالا رفتاری عادی دارد البته گاهی با رفتارش علاقه را نشان می دهد اما نمی دانم که آیا این علاقه است یا چیز دیگری است و من این طور برداشت می کنم اما دیگر خسته شده ام می خواهم بدانم که واقعا احساسش چیست و او را نیز از احساسم مطلع کنم اما نمی توانم مستقیم به او بگویم که چه نظری درباره اش دارم لطفا مرا راهنمایی نمایید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)