به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array

    جدایی از نامزد و کنار آمدن با موضوع

    سلام دوستای گلم

    من با پسری مدت 3 ماه برای ازدواج آشنا شدیم.
    به دلیل تفاوت هایی که با هم داشتیم از هم جدا شدیم .

    متاسفانه به خاطر ابراز محبت زود هنگام از طرف ایشون بین ما علاقه به وجود اومد.
    درنهایت با کمک مشاوره به این نتیجه رسیدم که از لحاظ شخصیتی به درد هم نمیخوریم و با هم فرق داریم.
    اما من چون دختر عاطفی هستم و معیار های ایشون با من جور بود شک داشتم به این موضوع و سعی میکردم کنار بیام .
    اخرین بار بینمون بحثی پیش اومد بعد از اون ، ارتباطشو با من قطع کرد. حتی حاضر به صحبت هم نشد و از من خواست دیگه باهاش تماسی نگیرم.

    من با قضیه جدا شدن هیچ مشکلی ندارم و کاملا برام حل شدست .

    اما از رفتارش احساس تحقیر بهم دست داد. ازینکه اون بهم ابراز علاقه کرد ولی اخرش حتی انقد بهم احترام نذاشت و ارزش قائل نشد خیلی حس بدی بهم دست میده . وقتی یاد رفتارش میافتم خیلی ناراحت میشم.
    با تمام مشکلات ،تو زندگیم به اون درجه ای خودمو رسوندم به عنوان یه دختر به خودم افتخار کنم اما تحمل ندارم ببینم کسی اینطور باهام رفتار کرده. میدونم که اصلا نباید اهمیتی داشته باشه اما دست خودم نیست .خودمو سرزنش میکنم ازینکه اعتماد کردم و چرا خودمو دست کم گرفتم. به اشتباهات خودم تو این رابطه پی بردم اما وقتی به رفتار اخرش فکر میکنم اذیت میشم . دلم میخواست این رابطه از طرف خودم تموم میشد نه اون. چطور به عنوان یه دختر با این موضوع کنار بیام؟
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  2. 3 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    arameeshgh20 (دوشنبه 16 تیر 93), khaleghezey (دوشنبه 16 تیر 93), شیدا. (دوشنبه 16 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نکات مهم و طلایی برای شروع زندگی مشترک‏
    توسط colonel در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 اسفند 93, 09:49
  2. حرف جدایی بلافاصله بعد از هر نوع بحثی
    توسط saba02 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 شهریور 93, 19:23
  3. **شروع یک آَشنایی ...... صحیح یا غلط ؟**
    توسط angel-dream در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 مهر 92, 15:35
  4. برای شروع سال جدید چه برنامه هایی دارید
    توسط محمدابراهیمی در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 19 اسفند 90, 00:44
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 88, 13:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.