به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    عزيز من زياد خودت رو عصباني نكن .... به مرور زمان وقتي كه عشقت به اون پسر فراموش شد .... كم كم دوباره مثل سابق ميشي ( البته اين رو هم بگم كه اكثر پسرها همينجورين .... فكر ميكنن عقل كل هستن و كارشون درسته و دخترها هم مجبورن با اين وضعيت بسازن... دروغ هم ميگن .... و اگه بهشون توجه كني فكر ميكنن از دماغ فيل افتادن و .... كلا خود خواهن و ميخوان هرچي بهترينه بايد براي اونها باشه.... با دختر مثل كالا بر خورد ميكنن .... اصلا هرچي از اين جنس بگي بازم كم گفتي ( البته منظور من به همه نيست و جمع نميبندم ولي اكثر پسرها اينطورين كه تا قبل 24-25 سالگي فكر ازدواج و عشق و اينا به كله شون نميزنه و هر كاري هم كه ميكنن واسه خوشي لحظه اي و گذروندن اوقات فراغته .... بازم ميگم كه استثنا هم وجود داره
    ولي يه مدت كه بگذره ( به خدا ) خودت واقعا خوشحال ميشي كه اين پسره رو ول كردي و رفتي دنبال زندگيت.... خيلي سخته ميدونم ولي به مرور زمان عادت ميكني.... بهتره زياد به پسرها محل ندي و اگه بهت ابراز علاقه كردن اصلا محل نگذاري .... وقتي كه يكم سنت بالاتر رفت اون موقع ميفهمي كه عشق چيه ؟؟؟ آدمي كه اهل زندگي باشه كيه ؟؟؟؟ كسي كه واست احترام قائل باشه و واقعا دوستت داشته باشه و نخواد به خاطر اهداف خودش ازت خواسته هاي غير شرعي و غير معقول داشته باشه
    واسه همين سعي كن ديگه با پسري دوست نشي و باهاشون كل كل نكني و اگه كسي بهت ابراز علاقه كرد زياد جدي نگيري و اگه زياد سمج شد بگي با خانواده ات صحبت كنن . چون كسي كه تورو بخواد و واست ارزش قائله و شرايطش هم واسه ازدواج مسائده .... اول مياد پيش خانواده ات
    پس سعي كن كه خودت رو در گير عشق و عاشقي ( كه معلوم نيست به ازدواج ختم بشه يا نه )نكني
    پسرها وقتي كه توي سن بلوغ هستن خيلي هيجاني و گاها احساسي و گاها قد و متكبر و گاها پليد ميشن ( واسه رسيدن به خواسته هاشون ) ولي وقتي به سن بالاتر برسن ( مثلا به 25 سال به بالا - البته نه همشون ) تازه ميفهمن كه زندگي چيه!!!!!
    خودت رو به خاطر اين پسره ناراحت نكن و ديگه به كسي دل نبند مگر اينكه ( گوهر شناس قابلي ) گيرت بياد كه تورو با تمام خوبي هات و بديهات بخواد و خودت رو به خاطر خودت بخواد و اون موقع است كه قدر ميدوني و خدا رو به خاطر اينكه اين فرصت رو بهت داده شكر ميكني
    موفق باشي

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 87 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    سلام عزیزم
    واقعا حیف شما نیست که وقت و انرژی و از همه مهمتر احساست را برای همچین پسری گذاشتی .
    کاش حداقل قدرتو میدونست
    چون این آقا اولین کسی بوده که وارد زندگی شما شده شما فکر میکنید عاشق ایشون شدید ولی من فکر میکنم این بیشتر عادت باشه تا عشق
    سعی کن یه کم بیشتر به فکر خودت باشی و قدر خودتو بیشتر بدونی و من میدونم که تو میتونی این قضیه را برای خودت حلش کنی .
    شاید یکم ترک این عادت سخت باشه ولی زمان خیلی کمی میبره و خودت بعد از ترک این قضیه متوجه میشی که چرا وقت به این گرانبهاییت را چرا برای همچین آدمی گذاشتی.
    امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه و من میدونم که خیلی راحتر از اون چیزی که فکرشو کنی حل میشه .
    موفق باشی
    بای بای

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    دلتنگ عزیزم ذات ما آدم ها همینه . همیشه تمنای چیزی رو داریم که می دونیم نمی تونیم بدستش بیارم حتی اگه ان چیز بدترین باشه. خوب به حرفم فکرکن.
    روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...

    هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...

  4. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    چند مطلبی رو به پستت ارسال کردم.
    برای زندگی وکلیه ی محتویاتش فکر کن. ولی غصه نخور]بخواه که میشود
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 مرداد 88 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,444
    سطح
    36
    Points: 3,444, Level: 36
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    سلام به همه. ازتون ممنونم كه راهنماييم مكنيد.
    خانمroya.bاينكه ميگين به پسرا محل نده و خودت رو درگير عشقشون نكن بايد بگم من هيچ وقت نشده بود به يه پسر علاقه مند بشم هر چند شرايطش خيلي برام بوده و تا حالا چند نفري تو زندگيم بودن كه بهم ابراز علاقه ميكردن و حتي چند نفرم هستن كه عاشقانه دوستم دارن ولي من هيچ وقت به هيچ كدومشون علاقه اي نداشتم البته باهاشون رابطه(منظورم دوستيه) نداشتم. ارتباط، فاميلي يا از طريق چت بوده .پسرايي هم كه تو كوچه و خيابون ابراز علاقه ميكنن هم كه اصلا بايد بگم ادم حسابشون نميكنم چون از كسايي كه احساسشون رو راحت خرج ميكنن بدم مياد حالا چه احساس دروغ چه واقعي.ولي اين بار نميدونم چرا از اين پسر خوشم اومد. واقعا با زبون بازي هاش منو درگير خودش كرد.
    اولش فكر ميكردم عاشقشم بعد با خودم گفتم فقط بهش عادت كردم. الان حدود بيست روزه كه باهاش حرف نزدم. دارم كم كم ديوونه ميشم. حالم خيلي خرابه. نميدونم چرا اين قدر ضعيف و وابسته عمل ميكنم من كه هميشه ادعا داشتم به هيچ كي وابسته نيستم و همه كارا رو هم خودم ميتونم انجام بدم. قبل از اون با پسراي زيادي تو چت اشنا بودم ولي به عشق اينترنتي هيچ اعتقادي نداشتم.اصلا اوايل فقط ميرفتم چت براي خوش گذروني.راستش دوستام خيلي از اين پسر متنفر هستن. همه ميگن خيلي زبون داشته كه تونسته اين طور رامت كنه. به نظر خودمم همين طوره. وقتي اون پسر اومد شهرمون بهم گفت به دوستش گفته كه من با اين دختر دوست ميتونم بشم و دوستش بهش گفته نميتوني.اخه قبل از اينكه با اين پسر چت كنم با دوستش چت ميكردم و دوستش هم خيلي سعي ميكرد كه باهم دوست شيم و همش ابراز علاقه ميكرد ولي من هميشه ميپيچوندمش. حالا احساس ميكنم من فقط براي شرط بندي اونا بودم. خيلي سخته برام كه وسيله اي براي بازي اونا بودم. الان به اين نتيجه رسيدم كه اون لايق من نبود البته من ميدونم اگه ميخواستم ميتونستم باهاش باشم ولي ديگه نميتونستم. احساس ميكردم داره منو مسخره ميكنه.هر چند اينو ميدونم ولي حتي يه لحظه هم فكرش از سرم بيرون نميره. تمام روزم به فكرشم. حتي موقع امتحان دادن.اين چند وقت خيلي ضعيف شدم. مريضي سختي گرفتم. ميدونم كه همش به خاطر اونه ولي همش مقصرش رو چيزاي ديگه ميدونم.من فكر نميكنم اين عادت باشه وگرنه بعد از اين همه وقت تموم شده بود برام همه چيز. و اين قدر هم به من سخت نميگذشت. دارم سعي ميكنم باهاش كنار بيام ولي خيلي برام سخته. درسته كه اين پسر عشق اولم بود ولي همون طور كه گفتم من با پسراي زيادي اشنا هستم ولي فقط اونو خواستم. بعد از اون هم به هيچ پسر ديگه اي نميتونم فكر كنم. حتي الان هم با يه نفر دوست هستم . البته يه دوستيه خيلي ساده و هيچ كدوممون به فكر چيزاي ديگه نيستيم. فقط يه موقع با هم تلفني صحبت ميكنيم اونم دير به دير.اين دوستيم فقط براي اينه كه بتونم اونو فراموش كنم ولي به اين پسر هم هيچ علاقه اي ندارم. يعني فقط به عنوان يه دوست دوستش دارم و مثلا اگه بهم بگه ديگه باهام تماس نگير اصلا برام سخت نيست و برام ارزشي نداره.به هيچ وجه اون پسراز يادم نميره. خيلي داغون شدم.
    خانم نازنين غ شما راست ميگين. تا حالا به اين فكر نكردم. ولي تو از دست دادن اون پسر خودمم بي تقصير نبودم. خودمم زيادي بهش سخت ميگرفتم. خودشم ميگفت ديگه كلافه شده. اخه همش با هم جر و بحث ميكرديم و اينكه فهميده بود من ديگه حرفاشو باور نميكنم.كاش ميفهميد من دوستش داشتم و قصد خيانت بهش نداشتم. كاش پسراي مثل اون ميفهميدن كه دوست داشتن و عشق و محبت مقدس هستن ونبايد از اونا براي لذت هاي خودشون استفاده كنن. با خودم ميگم اون ميدونست من چه جور دختريم و ميدونست حاضر به گناه نيستم پس چرا اين كارو كرد. خيلي دخترا و زنها هستن كه خيلي راحت تن به اين كارا ميدن. چرا منو براي اين كار انتخاب كرد. چرا ميگفت من اگه تو رو براي چيز ديگه اي ميخواستم اين همه دختر براي اين كار هستن؟چرا دروغ ميگفت در حالي كه من رو هم يكي از همون دخترا ميدونست چرا تموم شدن دوستيمونو به پاي دوست داشتن من ميذاره و ميگه تو دختر پاكي هستي و من نميخوام بهت خيانت كنم؟ چرا وقتي بهش ميگم چرا اين كارو باهام كردي ازم ميپرسه مگه من بهت خيانت كردم كه تو اين كارا رو ميكني؟مگه خيانت و دروغ شاخ داره يا دم؟ مگه با احساس كسي بازي كردن و احساس كسي رو وسيله شرط بندي گذاشتن خيانت نيست؟ اگه خيانت نيست پس اسمش چيه؟مگه يه دختر سالم و شاد به اين روز انداختن خيانت نيست؟مگه يه دختر رو به پسرا بد بين كردن خيانت نيست. و هزار تا چراي ديگه... يه موقع فكر ميكنم شايد من اشكالي دارم كه اون منو نخواست. ولي اگه اشكال دارم پس چرا اينقدر اطرافيانم دوستم دارن. چرا هميشه براي دوستام بهترين بودم. اگه بدم چرا اونايي كه ميشناسنم اين قدر دوستم دارن اگرم خوبم پس چرا اون منو نخواست؟
    اقاي كيوان من از شما هيچ پيغام خصوصي دريافت نكردم.

    امدم خسته و تنها/ اكنون ميروم خسته تر و تنها تر

    خداياااااااااااااا كمكم كن. تنهام نذار.

  6. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 88 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1387-6-04
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    4,960
    سطح
    45
    Points: 4,960, Level: 45
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 190
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 108 در 28 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    سلام
    گمان نکنم تنهایی اینقدرها هم که فکر میکنید بد باشه.
    من خودم شاید الان تنها ترین آدم روی زمین باشم.چون بخاطر اتفاقی که واسم رخ داد تصمیم گرفتم روزه ی رابطه بگیرم.هر چند خیلی سخت بود ولی الان با هیچ جنس مخالفی رابطه ی عاطفی ندارم.دوست خوبم در حالی که با اجتماع و افراد جامعه در ارتباطیم باید تنها باشیم.آری شمع جمعیت تنهایی باش که به گفته ی آن بزرگمرد:
    انسان تنها متولد میشود
    تنها زندگی میکند
    وتنها میمیرد.
    موفق باشی.

  7. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    سلام دلتنگ عزیزم. به نظر من کلا راهتو اشتباه انتخاب کردی. این افکاری که الان درگیرش هستی یک مشت افکار پوچ عزیزم که یک روز بهش خواهی خندید. امیدوارم اون روز خیلی دیر نباشه. کاش به جای این که وقتت رو روی این چیزها بذاری کمی به خودت ، هدف هات ، درست و موقعیت اجتماعیت بها بدی . شما تازه اول راه هستی و حیف وقت و انرژیت هست.واسه این حرف ها خیلی زوده عزیزم.
    به مقالات آموزشی سایت سری بزن . امیدوارم هر چه زودتر متوجه اشتاهاتت بشی.
    روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...

    هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...

  8. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    سلام دلتنگ جان
    عزيزم ميدونم كه چي ميگي .... ولي اين احساساتت نشانه ي عشق نيست ... عزيزم اين مسئله كه شما ميگي با 20 روز هم حل نميشه ..... بين شما فقط دلبستگي بوده !!!! و احتمالا اينكه ايشون موقع قطع رابطه شما رو تحقير كرده و كوچيكتون كرده و بهتون اهميت نداده و به نظرم علت اينهمه ناراحتي شما ميتونه اين باشه .... شايد خودت نفهمي ولي بدون علت ناراحتي شما احتمالا همينه ( من تجربه اش رو دارم و واسه اين دارم ميگم ) تو خيلي بهتر از اوني كه بخواي منتظر آدم هايي مثل اون دوستت باشي..... ميدونم چه زجري داره كه بفهمي توي يك بازي بچه گانه شركت كردي و بازيچه بودي !!!! ولي عزيزم باور كن اون آقا پسر حتي اگه دوباره هم پيشت برگرده نميتونه و نميخواد كه خوشبختت كنه و باهات ازدواج كنه .... باور كن اصلا نميفهمه كه عشق چيه ؟ علاقه چيه ؟ بچه است ..... عاقل نيست ... نميفهمه..... درك نداره ..... عاشق نشده ..... بي رحمه ..........
    فقط سعي كن فراموشش كني ( ميدونم هزار و يك سوال داري كه ازش بپرسي و هزار و يك گله ازش داري ولي بهتره كه همه رو فراموش كني چون حتي لياقت پاسخ گويي به شما رو نداره)
    به نظرم بهتره كه پيش يك روانشناس بري و از اون كمك بخواي ..... مطمئن باش كه حالت خوب ميشه
    موفق باشي

  9. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 مرداد 88 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,444
    سطح
    36
    Points: 3,444, Level: 36
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار بايد بكنم؟

    سلام سلام به همه. خوبين؟؟؟ من كه خيلي عاليم. حالم خيلي خوبه. بالاخره تونستم مثل سابق بشم. اخيييييييييييييش حالا يه نفس راحت و عميق. به حرف شما گوش كردم و رفتم پيش يه مشاور. با تلاش خودم و حرفاي خيلي خوب و قشنگتون(مخصوصا خانم.b رويانازنين. غ ) اروم شدم.
    از شما خيلي ممنونم. حرفاتون خيلي بهم كمك كرد.واقعا نميدونم اگه اين تالار رو نميشناختم چي كار بايد ميكردم.اخه صحبت كردن در مورد مشكلاتم خيلي ارومم ميكنه.خصوصا اگر طرف مقابلم هم مشكل منو تجربه كرده باشه.
    خيلي تلاش كردم براي فراموش كردن اون قضيه. و بالاخره تونستم با خودم كنار بيام. الانم حالم خيلي خوووووبه. درسته كه من اونو دوست دارم ولي دوست داشتن دليل نميشه كه با خودم اين طور كنم. با اذيت كردن خودم كه به اون نميرسم پس بهتره شاد باشم و از زندگيم لذت ببرم.
    بازم از همتون ممنووووووونم.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  2. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  3. قهر و آشتي هاي دوست داشتني !!
    توسط آرمان 26 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 اردیبهشت 88, 08:34
  4. +پسري كه وقتي افراد جديد باهاش آشنا ميشن يكي از سوالاتشون اينه:چند
    توسط Aykan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 آبان 87, 21:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.