سلام
به نظرم 1- پیشنهاد درست کردن کلیپ با شعرای عاشقانه که خانمتون دوس داره به علاوه خرید یک شال خیلی خوشگل خیلی خوبه.
و همچنین2- قاب گرفتن عکس دونفری یا عکس تکی خوشگل خانمتون و خرید یک لباس برای ایشون.
3-پوشیدن کت و شلوار و رسیدن به خودتون و و بعد با گل و شیرینی برید خونه ولی یکم دیرتر از معمول +کادوی کوچیک
موفق باشید.![]()






فعلا که خوبه همه چی ایشالله بعدشم بهتر میشه.زندگی مشترک شعارش اینه:
البته فقط یکبار شستم.







اومدیم گفت نه (زبونم لال) حالا چیکار کنیم جواب مهدیه ساداتو کی میده

علاقه مندی ها (Bookmarks)