به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

موضوع: تردید

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آبان 87 [ 14:33]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    3,219
    سطح
    35
    Points: 3,219, Level: 35
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تردید

    به نام خدا
    با سلام .اینجانب ع.م .فارغ التحصیل مهندسی آب بوده وخدمت سربازیم رانیزانجام داده ام. اما ازرشته ام اصلا راضی نبوده وفقط درآن قبول شده بودم. وهیچ انگیزه ورغبتی برای کارکردن درآن احساس نمی کنم اما ازآنجا که صرفا دارای شخصیتی تک بعدی نیستم وبه رشته هایی چون(جامعه شناسی وارتباطات وسینما وگرافیک وکامپیوتر وشیمی ) علاقه مندم وتاحدی اطلاعاتی نسبت به این رشته ها پیدا کردم ولی نمی دانم آیا درست است که پس ازگذشت این شرایط تغییر رشته بدهم چون حال وهوای فکریم بیشتر درمقوله ی علوم انسانی وهنر می چرخد ونمی توانم ازآنها دور شوم ودرواقع مطالعات جنبی رادراین رشته ها ترجیح نمی دهم ودوست دارم جدی تروارد این مقولات گردم.اما ازطرفی دررشته ای درس خوانده ام که نه جذابیتی درموضوعات ونه درکاربرایم ندارد. ازطرفی دیگراحتیاج به کارداشته وخانواده ام نیز تمایل دارند که اینجانب ازدواج نموده وخود من نیز درعین حال علاقه مندم که به نظرشان احترام بگذارم ودرصورت امکان آن را اجرایی نمایم درضمن نگران ازاینکه من باتوجه به آنچه گفته شد نمی توتنم به آن رشته ها فکر نکنم واگردررشته خودم (تازه اگربتوانم) کاری پیدا کنم به خاطر آشنایی که با آن دارم عملا امکان پرداختن به موضوعات دیگر را برایم غیرممکن می کند ومن دوست دارم درزمینه علوم انسانی وهنر ادامه تحصیل داده ودراین زمینه مشغول کار شوم ودرکل ازرشته مهندسی آب جدا شوم .با این احوال ازآینده کاری رشته های انسانی وهنر هراسانم که بعد ازپرس وجو گاهی جوابها متضاد است ومن به یک جمع بندی درست نمی رسم( حتی درانتخاب رشته ها) وتازه اگرقبول هم نشوم دوباره درپله اول ایستاده ام.(اما کامپیوتروشیمی ازاستثناهایی است درعلوم فنی وپایه که از نظر علاقه من بعدازرشته های مذکور قرار میگیرد که تازه باید ازصفر یعنی لیسانس دوباره خوانده شودچرا که قبولی درارشد انها بدون پایه لازم ممکن نیست وبعداز فارغ التحصیلی مسئله شرایط سنی کارپیش میاید اما دررشته های جامعه شناسی وارتباطات وسینما وگرافیک امکان ادامه تحصیل به طور مستقیم درمقطع ارشدبا توجه به ماهیت شان فراهم تراست.با توجه به آنچه دراین سطور نوشته ام مرا راهنمایی کنید.باتشکر.

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 87 [ 11:08]
    تاریخ عضویت
    1387-6-21
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    3,548
    سطح
    37
    Points: 3,548, Level: 37
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تردید

    یه پست جدید باز کنین تا به نتیجه برسین.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.