به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مهر 94 [ 11:35]
    تاریخ عضویت
    1393-2-30
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,396
    سطح
    20
    Points: 1,396, Level: 20
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 29 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    جدايى يكدفعه من و تنهايي

    سلام دوستان
    من قبلاً يه تاپيك زده بودم راجبه وابستگى خواهرم به من
    حالا مشكل من تنهاييمه كه داره خيلى اذيتم ميكنه
    منو نامزدم از هم جدا شديم بدون اينكه باهم حرف بزنيم دليله جداييمونو بگيم خانواده ها خيلى راحت بدون حضور ما جدامون كردم و همه جا اعلام كردن بعد از چند سال
    واين برام مسئله است كه چرا اين اقا كه منو اينقدر دوست داشت اينقدر به من وابسته بود هر ساعت پيشه من بود و من زنش بودم و ميگفت وقت مرگ پايان جدايي چرا سراغم نيومد چرا نيومد بخواد كه بركردم
    روز اخر منو اون سر يه مسءله كوچيك داشتيم بحث ميكرديم كه همسايه ها فكر كردن دعواست و زنگ زدن پليس وقتى پليس اومد و ما توضيح داديم چيزى نيست و رفت اما همون لحظه بابام به باباش زنگ زد كه ببين پسرت چيكار كرده پليس اومده كه همون لحظه باباش زنگ زد به اونو اون رفت واسه خانواده توضيح بده مسئله چى بود كه ديگه همو نديديمو فقط خبر جداييمونو فهميديم و پس دادن هداياى عقد و كه اون وسط ما باز همو نديديم
    بهمين سادگى رفت اين مسئله داره ديونم ميكنه چون امكان نداشت قهره منو ببينه يعنى هيچ وقت نه دعوايى داشتيم هروقت ناراحت ميشدم همون لحظه از دلم در ميورد تا از سركار تعطيل ميشد پيش من بود حتى وقت ناهارشو ميومد كه با من باشه ميگفت زندگى بي من معنى نداره براش
    حالا چرا اينجورى شد
    چيكار كنمبه نظرتون بعد٧ ماه هنوز شبا با گريه ميخوابم هنوز تا كسى بهم پيشنهاد ميده ناراحت ميشم ه
    وز منتظرم بياد دمه شركت و بيادو باهام حرف بزنه
    بايد چيكار كنم ميخوام فراموشش كنم ميخوام بهتونم به يه رابطه جديد فكر كنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید atosa تشکرکرده است .

    آرام دل (پنجشنبه 12 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رهايي از وابستگي(انسان رهايي يافت
    توسط fateme71 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 17:27
  2. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 16:21
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. راهنمايي براي شروع تلاش براي فردايي بهتر
    توسط roz_zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 دی 89, 12:45
  5. منو راهنمايي كنيد تنهايي وبي كسي دارد مرا از پادرمي اورد
    توسط تابي در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 09:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.