ضد حال یعنی........ زندگی کنی برای هیچی. ضد حال یعنی........ بمیری برای هیچی. ضد حال یعنی ......عاشق باشی برای هیچکی. ضد حال یعنی.......حالت گرفته شه واسه هیچی. ضد حال یعنی......... ادامش نمی دم خودت فکر کن برای چی؟
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
ضد حال یعنی........ زندگی کنی برای هیچی. ضد حال یعنی........ بمیری برای هیچی. ضد حال یعنی ......عاشق باشی برای هیچکی. ضد حال یعنی.......حالت گرفته شه واسه هیچی. ضد حال یعنی......... ادامش نمی دم خودت فکر کن برای چی؟
حسین پور (چهارشنبه 23 آذر 90)
تشکرشده 2 در 2 پست
ضد حال یعنی گل خوردن استقلال از پرسپولیس دقیقه 88
شبی نماز می کرد ، آوازی شنود که\" هان بوالحسن! خواهی که آنچه از تومی دانم با خلق بگویم تا سنگسارت کنند ؟\"شیخ گفت \" ای بار خدای ! خواهی تا آنچه از رحمت تو می دانم و از کرم تو می بینم با خلق بگوین تا دیگر هیچ کس سجودت نکند ؟\" آواز آمد \" نه از تو نه از من \"
تذکرة الاولیاء - در ذکر شیخ حسن خرقانی
Delbaz (دوشنبه 21 آذر 90)
تشکرشده 89 در 52 پست
ضد حال یعنی با نمره ی 9.28 یه درسو بیفتی .
ضد حال یعنی زیپ شلوارت خراب باشه و استاد ازت بخواد بیای پای برد .
ضد حال یعنی ضد حال خوردن از کسی که باهاش حال نمی کنی
ضد حال یعنی دانلود از rapidshare و megaupload
ضد حال یعنی 90 دقیقه علاف 22 تا آماتور بشی !نوشته اصلی توسط Delbaz
hsh (دوشنبه 03 بهمن 90)
تشکرشده 148 در 75 پست
با 22 تا بازيكن آماتور موافق نيستم ...با 21 نفر موافقم ..هر چي باشه " علي كريمي " رو كه نميشه آماتور حساب كرد..خداييش بي انصافيه![]()
تشکرشده 507 در 236 پست
ضد حال یعنی بفهمی چیزی رو که دیگران هم می فهمند ولی با نوجیهاتشون انکارش می کنند !
تشکرشده 89 در 52 پست
دو سال پیش با نظر الان شما موافق بودم ولی وقتی یه بازیکن تو یه لیگ غیر حرفه ای مثل لیگ برتر ایران بازی میکنه دلیلی نداره خودمون رو گول بزنیم !نوشته اصلی توسط anigma
anigma احتمالا با من موافقی که لیگ ایران خودش یه ضد حاله![]()
تشکرشده 281 در 126 پست
ضد حال یعنی با کلی ذوق وشوق یک خبر خوب به مادرشوهرت بدی اون یکهو بهت بگه با ادب باش!!!!!!!!!
روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...
هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...
نازنین غ (دوشنبه 21 آذر 90)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
یعنی صبح بلندشی ببینی ساعت یک ربع هفته سریع لباس بپوشی بری بیرون ... بعدش ببینی از سرویس جاموندی...موبایلت رو هم توی خونه جا گذاشتی... نمی خواهی هم بقیه رو بیدار کنی... بنابراین راه میفتی میری سمت اداره
توی خیابون ها که نگاه می کنی انگار همه یه طوریشون شده
شهر خلوت هست
...
همون طوری خدا خدا می کنی دیر نرسی
...
میرسی اداره ... کارت میزنی
میری توی اطاقت
تازه متوجه میشی یک ساعت زود اومدی سر کار
آی بخشکی شانس
بالهای صداقت (شنبه 06 شهریور 89)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
ضد حال یعنی
حالت رو بدجوری گرفتن و زدن توی برجکت
اومدی صفحه تالار رو باز می کنی بری چهارتا پست با معنی توی تاپیک مورد علاقه ات بزنی ولی
بهت جواب میده :
بعد 2000تا پیغام به مدیران تالار علی الخصوص کیوان میدی که چرا این صفحه hamdardi.com باز نمیشه ، اون هم تند تند جواب بهت میده چکش کردم باز میشه ، مشکل از کامپیوتر خودتون هست
بعد دو سه روز بعد که اصلا حس پست زدن رو نداری میری امتحان می کنی می بینی مثل فرفره برات باز میکنه![]()
بالهای صداقت (دوشنبه 21 آذر 90)
تشکرشده 478 در 87 پست
جهت به روز رسانی![]()
مو طلایی (دوشنبه 21 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)