به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 مهر 94 [ 04:28]
    تاریخ عضویت
    1393-4-02
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    840
    سطح
    15
    Points: 840, Level: 15
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 18 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 صیغه پسر مجرد هستم مشکلات و وابستگی من

    سلام دوستان من عضو جدیدم اما چند وقتیه ک با این سایت آشنا شدم ممنون میشم منم راهنمایی کنید.من 28 سالمه و2ساله ک از همسرم بنا ب دلایلی جدا شدم و تنها زندگی میکنم اما خانوادم نزدیکن بهم.1سال پیش با آقایی آشنا شدم ک 34 سالشه اولش اصلا علاقه ای بهش نداشتم شاید ب خاطر ظاهرش.اما دیدم چقدر بهم محبت میکنه و مهربونه و خلاهای زندگی قبلیمو پر میکنه چون تو زندگی قبلیم طعم محبتو نچشیدم حتی 1بار کلمه عزیزم از زبون همسرم نشنیدم خلاصه روزها میگذشت و من وابسته شدم تا اینکه مشترکا ب این نتیجه رسیدیم صیغه کنیم ک گناه نباشه الان حدود 8ماهه این آقا با من زندگی میکنه اما همش دعوا 1هفته خوبیم 4روز قهر میکنه و بی دلیل میره منم شدییییییییدا بهش وابستم خودم همش پیش قدم میشم کلا خیلی عصبیه کافیه بر خلافه میلش حرف بزنم حتی اگه منطقی بدترین توهینارو میشنوم اما بعد آروم میشه میگه دوست دارمو.... روح و روانم ب هم ریخته نه میتونم ولش کنم نه میتونم تحقیر شدنمو تحمل کنم خوبیاش زیاده اما بدیاش بیشتره بدون اون هیچ انگیزه ای واسه زندگی ندارم وقتی قهر میکنه 3یا4روز نه خواب دارم نه خوراک از خونه بیرون نمیرم چون شبو روز با هم بودیم خیلی سختمه وجای خالیش دیونم میکنه اما اون سرش ب کارش گرمه و براش مهم نیستم شما جای من بودین چی کار میکردین

  2. 2 کاربر از پست مفید sanam65 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 02 تیر 93), sezavar (چهارشنبه 16 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 94, 09:34
  2. راهنمایی در مورد صیغه با دخترعموی 40 ساله (۲۵ ساله هستم)
    توسط ali01 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 آذر 93, 14:19
  3. آیا کارم درسته؟؟ من و زن صیغه ای شوهرم
    توسط rojan s در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 15:29
  4. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  5. من همسر صیغه ای هستم
    توسط سووشون در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 03 آذر 91, 02:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.